fredag den 6. august 2010

TAK

Af hjertet tak til alle, der har læst og/eller svaret på mit sidste indlæg. Jeg har læst alle kommentarer flere gange, og I har simpelthen gjort mig så glad og taknemmelig. En eller anden sagde en gang, at blogverdenen bare er et overfladisk medium for navlebeskuende mennesker - det er én stor løgn. Selvom vi ikke har mødt hinanden irl, så føler jeg så megen støtte, kærlighed og positive energier strømme ud af jeres kommentarer, og jeg er oprigtig glad for at jeg ikke trykkede delete.
Min far er i dag kommet ud af isolationen, og det går fremad med ham. Organdonation er et mirakel, og jeg synes, det er fedt, at jeg (utilsigtet) fik nogle af jer til at overveje jeres holdning til det.

Jeg kan ikke takke jer nok for jeres støtte. TAK

3 kommentarer:

  1. Jeg er glad for, at du har delt med os. Fremover er det nemlig nemmere for dig og for faste læsere at følge med i de oplevelser og tanker du blogger om, hvor din far er med :)

    Og hvor er de hjerter fra? De er da så fine!

    SvarSlet
  2. Hej Puk

    Tillykke med din fars operation. Ja det lyder godt nok som et mirakel - troede slet ikke, det kunne lade sig gøre. Kan godt forstå, at du er taknemlig og oprørt.

    Kh Rikke

    SvarSlet
  3. Dit forrige indlæg var flot og modigt, tak fordi du viser mig/os den tillid at dele dine inderste tanker.
    Rigtig god bedring med din far.

    SvarSlet