mandag den 13. april 2015

Min igangværende art journal

Lige nu bruger jeg en notesbog fra Ma Poesie. Den er vidunderlig, og jeg elsker at fylde den med ting, jeg holder af.

Et opslag. I år laver jeg et nyt, håndskåret stempel hver uge, og jeg samler dem i min art journal. 

Citater og søde tegninger holder altid. Blomsterne er fra en Dansk Flora-bog købt i en genbrugsbutik.

Nogle af de vigtigste ting for mig - når jeg skriver og sætter ting ind i min bog: Tynde tuscher, masking tape, klistermærker, stempler og limstift.

Jeg glæder mig sådan til nu på onsdag, hvor jeg afholder workshop i Butik Flittig. Så skal vi rigtig lave fine ting!

This is my current journal from Ma Poesie. I really like to fill it with stamps, masking tape, memories, notes, quotes and stickers. Looking so much forward to my art journal workshop in Butik Flittig Wednesday!

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig helt vildt til workshoppen i morgen!

    SvarSlet
  2. Det ser så hyggeligt ud! Kunne godt bruge en dosis Puk kreahygge!

    SvarSlet
  3. ÅÅh de så kære dine stempler, og sikke en god ide.

    SvarSlet