mandag den 16. juli 2012

Lørdag, regnvejr, loppemarked...

I lørdags tog vi på tur til Holme Olstrup. Udflugtsmålet var det årlige Bummelum-marked. (Og lad så lige være med at spørge mig, hvorfor det hedder det!)

Vi blev dog i bilen til den første store byge var drevet over. Selve markedet plejer at være godt, men alt var vådt, og mange ting var dækket til. Det var et koldt og ikke så udbytterigt besøg.  

Hjemme igen måtte vi have varm kakao med mini marshmallows.  

Og så et helt fad med spegepølsemadder. På markedet købte vi en hjortepølse og en vildsvinepølse. Det er noget mine drenge kan lide! 

Mit eneste køb var en bog om havens og skovens fugle til en femmer. Sylvester fik et par mangabøger, som han har tegnet efter de sidste par dage.


Lige nu siger vejrdamen mere ustadigt vejr - ikke noget der passer mig... Håber virkelig snart på lidt mere sol og varme.


Some pictures from this Saturday. We went to a flea market in Holme Olstrup in the heavy rain. We bought some sausages - deer and wild boar - a delicacy for my sons. Hot cocoa with marshmallows was necessary to get warm again. My only find was a book about birds from the garden and the woods.

2 kommentarer:

  1. Tak for et godt grin. Bummelum ;)
    Jeg skal altså snart prøve kakao med skumfiduser. Det ser top lækkert ud.

    SvarSlet
  2. Der er intet som Kakao ikke kan klare ;)

    SvarSlet