tirsdag den 3. april 2012

Un petit sac

En hæklet smykkepose med en lykkesten - det er hvad det er. Denne er en bestilling, og stenen indeni er en månesten. Jeg går selv med en aventurin (den fremmer bl.a. kreativitet, hvis man tror på den slags) og en ametyst (der bl.a. hjælper med at træffe de rigtige beslutninger).


De koster 200 kr., og jeg laver gerne en specielt til dig.


Har du en lykkesten?
Tror du på at ædelsten har en betydning?
Du kan læse mere om forskellige sten her, hvis du synes emnet er interessant.

10 kommentarer:

  1. Nej, hvor fint:) Og super god idé. Jeg går også selv med en månesten - i bh'en fordi jeg ikke har sådan en fin hæklet pose:) - som skulle hjælpe med fertiliteten.

    SvarSlet
  2. Dem husker jeg ! Stod længe og savlede og længes og drømte, på Fyns Fedeste Forårsmarked :-)

    SvarSlet
  3. Åh, hvor fint. Tror bestemt på, at ting af betydning (inklusive sten) kan give energi og hjælpe en.

    SvarSlet
  4. Hvor er det en fin lille smykkepose! Ved ikke helt om jeg tror på det, men hvis det virker så kunne verden nogen gange godt have brug for lidt mere Jade ;)
    Nu overvejer jeg da at få mig en lille sten - når man kan bære den så flot ;)
    kh Anja

    www.vonvogel.dk/

    SvarSlet
  5. De er simpelthen så fine PUK.. Jeg synes det er en genial opfindelse.. for mange år siden havde jeg altid en rosenkvats i min lomme.. tro mig den var ofte forsvundet i div.. gemmer... det er så fint.. Knus C

    SvarSlet
  6. Jeg elsker dine små fine hæklede tasker og bliver helt glad af at se dem igen. Ønsker mig én! Det må på ønskesedlen....

    SvarSlet
  7. Hvor er det et fint smykke Puk

    god Påske, Stine:)

    SvarSlet
  8. Har nu modtaget en smukke sac - og knuselsker den. Både fordi det er dig som har lavet den, de smukke farver, og stenens betydning. Den hænger allerede om halsen, og nu håber vi blot at den vil sætte lidt skub i tingene (sammen med en masse andet, selvfølgelig).
    Varme tanker og store knus Louise

    SvarSlet
  9. Jeg fik en petit sac af min svigerinde, da jeg er kræftsyg og jeg er meget glad for den.
    Nu vil jeg straks selv bestille een til min nabo, som er en god og kærlig støtte i en svær tid.

    Så tak for en dejlig gave:-)

    SvarSlet
  10. hej anonyme
    jeg ved hvem du er for jeg er naboen, er meget glad og taknemmelig for så stor en gave og for at være så heldig,at have dig til nabo

    SvarSlet