lørdag den 10. december 2011

Er du stadig med på en udfordring?

Billede lånt her
Har du læst mit indlæg om at få gjort noget ved alle idéerne, der ligger i skrivebordsskuffen, på Pinterest-boardet eller i notesbogen?

Der er mange, der har sendt mig links til deres blogs, hvor de viser, hvilke ting de har fået gjort færdige, og det er bare så fedt at se. Det er den kreative interaktion, som jeg elsker ved blogging!

Billedet herover er en kaninbroche, som jeg fandt på Pinterest for længe siden. Den er strikket, og i mit hoved blev den omdannet til en hæklet kaninbroche.


Inspirationen kommer nu også dig til gode, for jeg har lavet en opskrift, så du selv kan lave de hæklede kaniner. Den finder du på Yarnfreaks blog.


Keep on crafting!

5 kommentarer:

  1. Ej, den skal da matche min mobilkanin!! For dælen min liste vokser, godt jeg snart skal på barsel!

    SvarSlet
  2. Den kanin er blevet så fin! Godt valg af garn, så den bliver helt bunny-blød at se på.

    Jeg er blevet helt grebet af din udfordring, så nu har jeg postet om et andet "skuffe-projekt", selvom det stadig ikke er helt færdigt: http://tichtach.blogspot.com/2011/12/nu-der-dyr-igen-og-nu-der-dyr-igen-og.html

    Jeg er helt pjattet med, at du opfordrer til inspirationsinteraktion. Love it!

    KH tina

    SvarSlet
  3. Hvor er de ninusser da bare nuttede.. Det er så fedt at lave sit eget design:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  4. SIkke fine kaniner! Ville også være søde på en hårbøjle, eller som broderi (tænker ALT i broderi pt.)
    Kh. MiA

    SvarSlet
  5. Fine små kaniner :) De er super søde..

    /Silke

    SvarSlet