mandag den 28. november 2011

I challenge you!

Er du hoppet med på Pinterest? Eller har du en anden måde at arkivere alle dine DIY-idéer på?
Ligegyldigt hvordan du gemmer dine idéer til kommende projekter, så inviterer jeg dig nu til at få gjort noget ved dem. 
1. Før nogle af de idéer ud i livet, som du har pinnet, skrevet ned eller lagt ind som bogmærke på din computer
2. Tag et billede af, hvad du har lavet
3. Lav et blogindlæg, hvor du viser, hvad du har lavet OG det billede/link eller lign., som du var inspireret af eller fra hvilket du har fulgt anvisningerne.


Papirkrystallen på det øverste billede har jeg lavet af neonpapir efter anvisningerne hos minieco. Jeg har fundet idéen på Pinterest, og du kan se mine DIY-idéer samlet her.


Hvad siger du?
Er du frisk på en udfordring?


HUSK lige den fantastiske giveaway her på bloggen, mens du er i gang:)

17 kommentarer:

  1. Prøv lige at prikke til en dårlig samvittighed :D Jeg er i gang med ihvertfald én af mine pinnede idéer. Og her til jul bliver det nok flere....så jeg er med, men jeg ved med sikkerhed at jeg ikke bliver færdig indenfor rimelig tid.

    SvarSlet
  2. Fed ide! Og lækre DIY'er som du har samlet på din side. Jeg har også selv en hel mappe på computeren med inspirerende billeder så det vil jeg helt sikkert benytte mig af og på den måde få sat lidt skub i det hele :)...der er bare lige et par ting på to-do-listen der skal klares inden ;)

    SvarSlet
  3. hehe, har lige lavet et indlæg (til at udkomme i morgen) med de selv samme papirkrystaller :) Og nogle andre også. De er for fede!! Og har meldt mig som stalker på Pinterest!

    SvarSlet
  4. Fantastisk ide, og ja lige til at få lidt dårligt samvittighed af.. Men jeg er på!

    Det er vel ingen regel om hvor svært det skal være ;)?

    SvarSlet
  5. Jeg tager udfordringen op! "En af dagene.." :o)

    SvarSlet
  6. Den er jeg med på, skrev hun kækt - kun fordi en idé allerede er udført;-)

    SvarSlet
  7. Hvad dælen? Skulle det nu være bedre at være krea bare en halv time, i stedet for at "pinne" i 2? :-)

    Du har så ret! Jeg er på! Om ikke andet, så for at færdiggøre en ide fra pinterest, som stadig står halvfærdig og kukkelurer...

    SvarSlet
  8. føler meg truffet... Jeg holder på å oppsummere året med mine bokmerkedypdykk, og innser at jeg har laget skremmende få av tipsene selv. Men noen har det jo blitt! De papirkrystallene har jeg også pinnet! Følger deg på pinterest, du har ekstremt god smak :)

    SvarSlet
  9. Om det der pintrest ved jeg ikke helt hvad jeg skal mene. Jeg synes ideen er genialt simpel og i begyndelsen blev jeg også helt vildt glad når folk kom på besøg fra sådan en pin.

    Men altså jeg kan ikke selv overskue det.

    Når jeg hopper ind på besøg på en side der har sendt mange på besøg bliver jeg helt overvældet over alle de ideer og ender med ikke selv at få nogen nye i flere dage efter fordi alle dem jeg lige så der så så geniale ud og alting bare forekommer at være dårligere. Jeg har også oplevet at se ideer som jeg selv var stolt af præcis magen til (for sådan er verden, vi får de samme ideer) og nu ved jeg ikke længere om jeg tør kalde dem mine egne.

    Det er faktisk blevet sådan at jeg kun sjældent hopper ind og kikker nu. Til gengæld har jeg notesblogge fyldt med ideer hvoraf jeg aldrig når en brøkdel. Er det ikke bare sådan det er?

    SvarSlet
  10. Ja, jeg er også hoppet med på Pinterest, og jeg kan næsten ikke få armene ned over hvor genialt et koncept jeg synes, det er! Jeg bliver så inspireret af at kigge derinde, og ideerne hober sig op! Skønt! Jeg har ikke dårlig samvittighed af at pinne, for jeg holder altså rigtig meget af at gøre det!
    Jeg er bestemt med på din udfordring :-)

    SvarSlet
  11. Ja, men det gør jeg da gerne. Jeg har været på stjernekig den sidste måneds tid og fået samlet en del inspiration på pinterest. Det er der blandt andet kommet dette ud af. http://re-de-sign.blogspot.com/2011/11/stjernesamling-pa-pinterest.html
    :-) Mette

    SvarSlet
  12. Skidegod idé, Puk! Jeg har jo allerede tonsvis (!) af boards med DIY'er, kategoriseret und alles, så der kan vist godt komme et indlæg eller mange ud af din challenge! :-)
    Ha' en fantastisk 1.december!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  13. Jeg har godt set den her challenge på andre sider, og det er bare en super god måde endelig at få lavet nogle af alle de fede projekter man får pinned i løbet af dagene :) Så jeg er da hoppet med!

    Se mit indlæg lige her: http://pescno.blogspot.com/2011/12/jeg-er-blevet-udfordret.html

    Klem Pernille

    SvarSlet
  14. Super god ide, jeg er med og har lige lavet et indlæg om mine hæklede kugler (hæhæ). Se dem gerne her:
    http://frk-p.blogspot.com/2011/12/julen-blir-hklet-i-ar.html
    Har by the way pinnet selvsamme papirsædelsten. :-) Og meldt mig som stalker.

    SvarSlet
  15. Jeg er med :) Og jeg har allerede en ting jeg kan være med på. Desværre kan jeg først vise billeder af den, når børnehaven tager julepynten ned inden juleferien, for det hænger nemlig der ovre ;)

    SvarSlet
  16. Så lykkedes det! Jeg har taget udfordringen op: http://tichtach.blogspot.com/2011/12/pimp-din-ipod.html

    SvarSlet
  17. Så fik jeg endelig lavet noget, der er direkte inspireret fra Pinterest.
    I give you: Glimmerjulekugler: http://monalogen.dk/?p=2540

    SvarSlet