torsdag den 19. februar 2015

Kan jeg lære at strikke? #3

Siden november har jeg ikke rørt mit strikketøj. Som jeg skrev sidst var jeg nødt til at pille det hele op og starte forfra. Mit problem har siden været, at når jeg lavede en fejl, kunne jeg ikke selv rette den, og det irriterer mig, at jeg ikke selv kan komme videre.

Men i vinterferien skulle jeg være et par dage sammen med min mor, som er strikkekyndig. Jeg tog strikketøjet med, selvom jeg var lidt usikker på, om det var en god idé at få hjælp af min mor... men det gik! Hun hjalp mig videre og roste mig endda for at strikke pænt! Juhu! 

My knitting project has been neglected since November. I wasn't able to correct minor mistakes on my own and that really annoyed me! But when the Winter holiday came and I was to spend some time with my mother, she suggested to bring the knit along. And so I did, and look how far I've come! And my mother even complimented my knitting skills - hooray!

1 kommentar:

  1. Det ser godt ud. Men ja det kender jeg godt, jeg finder meget hjælp ved diverse videoer på nettet, så fandt jeg ud af hvordan jeg kunne rette en fejl, det var en fed følelse.

    SvarSlet