mandag den 26. august 2013

Forbereder workshops...


Jeg arbejder på forskellige små projekter for at have nye idéer til deltagerne på efterårets workshops - bl.a. hækleworkshops'ene i Dankbar i Trekroner ved Roskilde d. 24. og d. 31. oktober. Du kan tilmelde dig og læse alle detaljer ved at følge dette link.

På de øvrige workshops kan du lære at lave stempler, at male og begynde på smashbooking.  Der er mange, der har meldt sig til workshoppen i smashbooking. Jeg tror, det er fordi, vi er nogle af de første, der laver kurser i det. Se at få meldt dig til, hvis du vil lære den fede måde at gemme billeder, minder, idéer og tegninger på. Jeg håber vi ses!

I'm working on different projects to use in this fall's workshops. These flowers are for the crochet workshops on October 24th and 31st. 

Other workshops I'm hosting is eraser stamp making, painting and smashbooking. Quite a few have signed up for the smashbook workshop. I think it's because we're among the first ones to host a workshop in smashbooking. Hope to see you!

8 kommentarer:

  1. Puk, det er da klart at I er et hit med de spændende og inspirerende workshops I har fået sat i hus.
    Vi ses til smashbooking 19/9 og lige nu sidder jeg og er temmelig fristet til en omgang hækleworkshop også :-)
    He en vidunderlig dag.
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Mette! Jeg glæder mig til at se dig til smashbooking - og måske også til hækling:)
      Kh Puk

      Slet
  2. Hej Puk.
    Er workshoppen i smashbooking over 2 dage?
    Hvis den kun er over 1 dag vil jeg gerne melde mig til d.19
    Kan ikke finde tilmelding på jeres hjemmeside.
    Hilsen
    Susan

    SvarSlet
  3. Hej Susan

    Der er to dage, hvor vi laver workshops i smashbooking. Det er samme kursus bare to gange. Så hvis du vil med d. 19. er du mere end velkommen.
    Tilmelding: Skriv workshopnavn, hvor mange antal deltagere, samt navn og adresse til: christian@bygefuhl.dk

    Glæder mig til at se dig.
    Venligst Puk

    SvarSlet
  4. Ih altså. Jeg kunne godt tænke mig at komme med til enten smashbooking eller det der tegne-noget der er inde på Dankbar-siden eller stempel-workshop... Men ak... Jeg bor i Midtjylland og kan altså ikke lige komme til Sjælland en hverdagsaften. Holder I aldrig noget i weekenderne eller i Jylland? :)
    Mvh. Janni

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Janni
      Vi har ikke planer om kurser i Jylland, da min arbejdsplads ligger på Sjælland. Vi har et enkelt weekendkursus i denne omgang. Det er et malerkursus, hvor man kan have sine børn med. Du kan læse mere ved at følge linket oppe i teksten.
      Kh Puk

      Slet
  5. Jeg har meldt mig til Kawaii tegning og glæder mig meget! =)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt! Glæder mig til vi ses og skal tegne en masse:)
      Kh Puk

      Slet