lørdag den 2. marts 2013

Indholdet af et brev

En hæklet doily tilsat lidt broderi - a crocheted doily with small embroidery

Små tegn på forår - small signs of spring

Brev, doily, blomster og noter - letter, doily, flowers and notes

Alt samlet med et bånd - everything nicely wrapped with a ribbon
Til de af jer, der har spurgt mig, hvad jeg sender i et brev, kan I få lov at se indholdet af ét her. Min penneven, Giova, er glad for hæklede ting, og hun længes efter forår lige som jeg selv. Derfor har jeg lagt lidt forår ned i kuverten, og jeg har tilføjet noget broderi til en hæklet doily. Hun har modtaget brevet i dag, så jeg har ikke afsløret noget for tidligt.

Tusind tak til alle, der har skrevet opmuntrende kommentarer op til min fremtoning på TV, og tak til jer, der har rost mig til skyerne bagefter. I må vide, at jeg nærmest rødmede bag skærmen. TAK!

To all of you who asked me, what I put inside the envelopes I send, you can take a peek here. My penpal, Giova, likes crocheted stuff and she's longing for spring just like I do. So I put a little bit of spring in the envelope and I added some embroidery to a crocheted doily. She received the letter today, so I haven't revealed anything too early.

A huge thank you to all of you who supported me before showing up on Danish Television today, and thank you for all the nice comments afterwards. I almost blushed behind the screen. THANKS!

2 kommentarer:

  1. Flotte Flotte ting hun har sendt dig :) Hvor må det være hyggeligt at modtage/sende alle de flotte breve :)

    SvarSlet
  2. Så dig på Tv i dag - det var et godt indslag! Du virkede rolig og afslappet, men det er forståeligt nok at du var spændt inden i.

    SvarSlet