tirsdag den 30. oktober 2012

Jean et Lili - en skøn, lille butik i Berlin

Den sidste butik fra Berlin, som jeg vil fortælle om i denne omgang, er Jean et Lili. Jeg fandt den ved et tilfælde søndag, da vi ankom, og der var lukket. Mandag måtte jeg tilbage og kigge indenfor. Vil du med?

I butikken finder du bl.a. lækre notesbøger, masking tape og skriveredskaber. 

Masser af ting og tilbehør til boligen. Jeg kunne godt bruge nogle af de der hvide kufferter til opbevaring af mindre kønne ting...


Accessories som tørklæder og lædertasker finder du også i butikken. 

Små neonelementer som fyrfadsstager, masking tape og notesbøger. 

Man kunne føle sig næsten hjemme, når man så det fyldte glas med Rie Elise Larsen-papir. 

Fed detalje med bogstaver skrevet på væggen med tape.

Prikker og viskestykker. Rigtig mange søde gaveidéer. 


Butikken her ligger på Torstrasse 114 i Mitte, men der er to andre Jean et Lili-butikker, hvis du besøger andre områder af Berlin. Tjek deres hjemmeside for adresserne.
Mitte-butikken var næsten lige åbnet, og fyren, der stod i butikken den dag, jeg var der, var mere end sød! Excellent betjening og en hyggelig snak om forskellige ting at se og butikker at besøge i Berlin. Jeg kan kun anbefale Jean et Lili, hvis du vil shoppe lækre ting til dig, din bolig eller dine veninder.
Jeg får ikke noget til gengæld for at skrive om butikken. Indlægget her er skrevet udelukkende på baggrund af en hyggelig shopping-oplevelse.

Jean et Lili is a lovely shop in Berlin Mitte. You'll find it on Torstrasse 114. The shop is filled with nice stuff for your home, accessories, paper, notebooks and a lot of beautiful gift ideas. 
The shop in Mitte opened recently, and there are two other Jean et Lili-shops. Check out their web page for the addresses. 
I can really recommend a visit to the shop. Exquisite service and a nice talk with the male employee.
This is not a sponsored post. I'm only writing this because I had a good shopping experience in Jean et Lili.

2 kommentarer:

  1. I'll have to remeber this one next time I'm there. Looks wonderful!

    SvarSlet
  2. Så fine saker det var der!! Aiai! ;o)
    Fint ned sånne tips!
    Nna

    SvarSlet