tirsdag den 25. september 2012

Musahar og Liebe (og lidt om hvordan det er at bo sammen med tre hankønsvæsner...)



Til lagersalg i weekenden så jeg på fine, broderede puder fra Musahar. Jeg kan så godt lide farverne og det grafiske udtryk, men jeg er altså for længst færdig med ugler, så jeg købte ingen puder...
Til gengæld købte jeg en fin frugtpose til Sylvester, der så ret skeptisk ud, da han fik den. Nu er han jo også lige fyldt 8 og er mere til monstre, teknik og stop-motion-film, end han er til nepalesisk håndbroderi. I morges skulle han pakke nogle ting, han skulle bruge til når han skulle besøge en ven efter skole, og pludselig kom han glædesstrålende ind til mig med frugtposen i hånden: "Må jeg bruge den til min iPod og oplader?", spurgte han, og en ny anvendelse for posen var fundet, og moderen med hang til nepalesisk håndbroderi, økologi og bæredygtighed var glad. 
En lyserød Liebe-kop kom også med mig hjem, og du kan se her på min mands blog, hvorfor jeg skulle have en ny tøsekop!
Liebe-ørenringene på billedet var en lille DIY-løsning. I en æske fandt jeg små keramikdimser til 10 kr. pr. stk., og selvom de ikke er helt ens, har jeg limet ørestikker bag på og bruger dem nu som et fint sæt.

1 kommentar: