lørdag den 19. maj 2012

Broderi med blomstergarn




Et lille broderi bare for at prøve nogle af farverne af. Det kan måske sys på en af de notesbøger jeg er ved at lave omslag til. I hvert fald er det hyggeligt at brodere lidt, og det giver mulighed for at hvile hæklehånden.

Just a small embroidery to try out some colour combinations. Maybe I can use it on the cover of a notebook I'm making. It's nice to use my hands for embroidering - they got tired of all the crocheting I've been busy with lately.

4 kommentarer:

  1. Jeg har også været så heldig at få foræret en ordenlig bunke broderi garn, så jeg følger spændt med på hvad du finder på. Har selv overvejet noget med nålepuder og blomster på kjoler :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nu må vi se, hvad jeg får det brugt til. Du kan være helt sikker på, at jeg viser det frem her på bloggen, hvis det bliver godt:)

      Slet
  2. Er også i øjeblikket i gang med broderiet men jeg bliver altid i tvivl om hvad jeg skal bruge det til i sidste ende - så dejligt med lidt inspiration :) Jeg er dog kommet på en ide til et nyt broderi projekt men til det kunne jeg godt tænke mig noget aida stof i andre farver. Jeg har derfor været i byens stofforretning men de havde ikke lige de farver jeg kunne tænke mig. Du skulle vel tilfældigvis ikke vide, hvor man kan købe sådan noget aida stof i mange farver evt en webshop? :) På forhånd tak og god søndag....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved faktisk ikke rigtig, hvor man kan få aida-stof i andre farver end hvid. Jeg har selv købt mit grønne og lyserøde på loppemarkeder eller i genbrugsbutikker. Håber du finder noget. Og en god søndag til dig!

      Slet