torsdag den 8. december 2011

Fint butiksvindue




Må lige dele et fint butiksvindue med jer... Det er desværre ikke så tit, jeg kommer til København mere. Jeg bor i provinsen og synes sommetider der er lidt langt mellem snapsene - ikke forstået konkret, for i denne julefrokosttid skulle det være let nok at få lidt snaps indenfor vesten, men mere i den forstand, at der er langt mellem inspirerende butiksvinduer. Og når man nu selv er blevet butiksejer, så kigger man jo efter den slags.

Butikken på billedet er fra Gl. Kongevej - i den ende nær Værnedamsvej. Sweet!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jeg er ikke selv butiksejer men går også og nyder butiksvinduer. Der er engang imellem at jeg udbryder Wow for farvesammesætning og opstilling. Det er tit at jeg lige må tage et billede af det.

    SvarSlet
  2. Den butik der kender jeg godt. Rigtig hyggelig butik, hvor jeg sidst jeg var i København købte et par blå zebrastribede bukser til Alfred.
    Kh Ulla.

    SvarSlet