onsdag den 3. august 2011

Åbent hus for de nysgerrige

Som de fleste, der læser med her, nok ved, åbner Camilla og jeg en anderledes garnbutik på nettet om ikke så længe. Vi arbejder på højtryk for at hækle modeller til shoppen, tage billeder, finde leverandører, udvælge sortiment, tegne forsikring, skrive kontrakter og udvikle opskrifter. Plus en del andre ting... Og alt dette tager tid, men vi overholder vores deadline indtil videre.


Det er et superspændende projekt at være en del af, og så er det så fedt at være to!


Vi har fysisk til huse i en fin kælderbutik på Hendrik Pontoppidans Gade 2. Her skal vi fylde hylderne med lækkert garn og fine bøger. Her skal vi mødes med andre hækleglade mennesker og afholde workshops og arrangementer.


På lørdag er jeg i butikken fra kl. 10 til 15. Jeg skal helt klart hækle og måske også lave nogle praktiske ting. Og måske skal jeg drikke en kop kaffe med dig?
Camilla har i hvert fald inviteret på kaffe - se bare her:)


Du er mere end velkommen til at kigge ned i butikken og sige hej på lørdag. Måske har du dit garn og hæklenålen med? Eller måske har du lyst til at høre mere om vores shop? Måske er du bare nysgerrig efter at se vores flotte, nymalede stole? Vi har desværre ikke garn på hylderne endnu, men det varer ikke længe!


Jeg håber vi ses lørdag mellem 10 og 15.


YARNFREAK
Hendrik Pontoppidansgade 2, kl. th.
8000 Århus C


PS. Hvis du har din mand/kæreste/elsker med, og han ikke gider kigge på en kommende garnbutik, kan det jo være, at han vil kigge ind til vores nabo "Smag først", som sælger lækre vine.

5 kommentarer:

  1. Iiih, så ville jeg gerne være i Århus! Stort held og lykke - følger med her fra "sidelinien" i København *S*

    SvarSlet
  2. Yay! flere garnbutikker i Århus! Jeg skal helt sikkert forbi på et tidspunkt :)

    SvarSlet
  3. Hvor blir' det altså super spændende for jer!!! Ja, jeg har jo bopæl laaaaang nede i det sydlige DK, så jeg må nok springe kaffen over - men håber du får en masse gæster;)

    God arbejdslyst!

    SvarSlet
  4. Tillykke med projektet - det lyder super cool! Godt I også er på nettet for der er dælme lidt langt til Århus efter garn. Glæder migt il at se jeres netbix! Mvh Nina (og PS Pyt med portoen)

    SvarSlet
  5. Jamen, så tror jeg da, at jeg slår et slag forbi på lørdag, når jeg er færdig med indkøbene på Ingerslev :-)

    SvarSlet