fredag den 22. juli 2011

Her er mørkt og regnfuldt

Mit humør er ret vejr-afhængigt. Kender du det?
Når man vågner og kigger ud af vinduet, så får humøret en tand opad, hvis himlen er blå og solen skinner.
I dag synes jeg det er lidt trist, for regnen siler ned. Ingen kaffe på terrassen. Ingen hækling udenfor i havestolen. Ingen badmintonkamp med Sylvester i haven.
Nå, det nytter vist ikke. Man må se på det positive i dagen. Det er hende her god til:)


Hmmm... Lad mig tænke...


Det er godt hæklevejr.
Jeg kan sidde inde og drikke te og blogge.
Jeg har hæklet 25 lapper til mit og Camillas projekt.
Jeg kan få pakket i ro og mag. Vi kører til Öland i morgen.


Se nu der! Det bliver en god dag alligevel:)

1 kommentar:

  1. Tak for søde ord :-)
    Øland ! Rigtig god tur- jeg har altid ønsket mig at se Øland. Du har så vidt jeg ved, en fantastisk natur i vente:-)

    SvarSlet