tirsdag den 10. maj 2011

Vidunderlige varer - kønne køb

Jeg har købt så mange fine ting på forårsmarkedet. Er du klar til at se dem?

Først en dukke, som Pernille har lavet. Hun har ikke sin egen blog, men laver utrolig mange søde ting, så mon ikke de snart kommer til salg i forskellige butikker?

Pernille laver også disse flotte DIY-mapper fyldt med lækre ting til mine nye krea-projekter

Indholdet er bl.a. landkort, bogsider, brikker fra gamle spil, bånd, tråd og pailletter - MUMS!

Så er der min burka til iPhone, som jeg købte af Asli. Jeg vidste allerede inden jeg tog af sted, at jeg bare måtte eje sådan en skøn ting.

En blyantsbroche fra Louises mands hånd. Han er god til at tegne og finde på funky citater til små brocher. En blyant er vel på sin plads, når man som jeg arbejder som lærer i min sparsomme fritid;-)

De to kønne unge damer, Anne og Anne fra Werkplatz, har lavet de flotte nøgleringe. Hvem mon skal have den ene i gave?

Og så en dejlig ranke med kulørte kugler (!) fra den søde Camilla.

Du får lige et nærbillede af den også, for Camilla kan altså noget med farver!

Denne glade, blå kat er flyttet ind hos os nu. Så har vi tre katte i det hele. Denne er strikket af Lone fra Lavendels, og den er bare så meget godkendt af min yngste søn. Den fik en kæmpe krammer, da han opdagede den mandag morgen.

Så alt i alt har jeg brugt mange penge, kunne man sige, men vigtigst er det jo, at jeg har støttet nogle af alle de fine mennesker, der laver lækre ting med deres hænder!

All my wonderful buys at the crafting market this weekend. It feels good to support crafters like myself.

13 kommentarer:

  1. Virkelig lækre køb, katten er fantastisk ;)

    SvarSlet
  2. Skønne ting du har erhvervet dig. Burka, kat og kugler var nok også kommet med mig hjem.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Hej Puk
    Hyggeligt at møde dig i weekenden:) Og tak for at du flasher vores nøgleringe;) Jeg købte en lille flagranke-skål af dig, som bare er så fin så fin.
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Pænt tak for reklamen ;-)

    Og hvordan kommer man i kontakt med hende Pernille? Hvordan kunne jeg dog overse sådan nogle skønne puder?

    Godt at katten fandt hjem til Lavendels igen, så den kunne komme med hjem til dig. Fredag var den på eventyr i kurven under en barnevogn, og der kom en meget flov dame, hvis barn havde hevet den derned, og spurgte om jeg vidste, hvor den hørte hjemme. Det gjorde jeg desværre ikke på det tidspunkt.

    SvarSlet
  5. Det ligner nogen super gode køb :)

    Forårshilsen

    Bjarne
    restauranter København
    http://restauranter-københavn.dk/

    SvarSlet
  6. Ja, det var en rystende oplevelse for Natkatten Kalle - godt, den kom med dig hjem!

    SvarSlet
  7. Hej Puk,
    Åh, jeg var også på markedet i fredags og faldt over samme glansbilledpude som du, men jeg kom fra det igen. Og nu har jeg støvet alle blogs igennem for at finde glansbilledpuden. Mon du har mere info på denne Pernille. Så vil jeg kontakte hende og købe en dregnepude.
    Pft Susse
    susse.bie@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Hej Puk.
    sikke nogle flotte ting du har fået dig.

    Vil du ikke godt lave et indlæg hvor du fortæller om hvordan du laver det der porcelænstryk?

    hilsen Sisse-Sofie

    SvarSlet
  9. Jamen du godeste, hvor er jeg da bare i DEN grad gået glip af noget ganske særligt....jeg SKU ha været med på markedet!! Nå men det er i hvertfald skønne skønne sager du har fået fingrene i....de der mapper er jeg helt pjattet med...og de der Werkplatz nøgleringe har jeg set rigtig mange steder efterhånden...såen én ville jeg gerne ha haft også...ÆV! Men jeg må bare pakke mit habengut og komme med næste gang så...
    Ha en dejlig aften.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  10. Maria: Jeg er også så glad for det hele.

    Lis: Jamen, så må du jo med på marked næste gang.

    Anne: I lige måde. Jeg er glad for at du kan lide min flagrankeskål, og at den har fået et godt hjem hos dig.

    Asli: Selv tak:) Jeg tror Pernilles mailadresse er:
    permilla@hotmail.com
    Sikke en historie med katten!

    Bjarne: Jo tak, jeg synes i hvert fald det er dejlige ting:)

    Lavendel: Jeg lover dig, at den har fået det godt her hos os.

    Susse: Prøv at skrive til Pernille på denne adresse:
    permilla@hotmail.com

    Sisse-Sofie: Der er ingen ben i det porcelænstryk. Du kan købe folien hos Creativ Company, og der står på pakken, hvordan man gør:)

    by myr: Ja, du har noget til gode;-) Jeg satser da på, at der bliver et marked igen til jul, så må du af sted.

    SvarSlet
  11. Ser godt nok fint ud! Hvor jeg dog ærgrer mig over at vi ikke kom over!!

    SvarSlet
  12. Er helt vild med farvekuglerne.. alt i alt nogle super skønne ting du har fået!

    SvarSlet
  13. Jeg vil som Asli også sige tusind tak for den flotte reklame! Min allerkæreste er rigtig glad for at sådan en hårdtarbejdende kridtbetvinger kunne finde glæde i hans små ting :0). Hvordan tog eleverne imod den?

    SvarSlet