onsdag den 20. april 2011

Et scoop!

Caroline Bruces: "Kjeld og jeg bliver væk" har jeg købt for 29,95 kr. i Århus. Denne bog var årsagen til, at jeg lærte Ingela P. Arrhenius at kende, og det er jeg ret glad for. Ingela har lavet illustrationerne i bogen, og jeg har tidligere skrevet om den inspiration jeg fandt ved at læse den. Jeg synes, det er herligt, at en børnebog kan omsættes til hæklede dyr:)

Finder du også inspiration i børnebøger?
Eller har du tips til andre gode steder at finde inspiration til kreative projekter?

"Kjeld og jeg bliver væk" is a children's book written by Caroline Bruce and illustrated by Ingela P. Arrhenius. When I first saw this book at the library, I fell for her inspirational drawings and made a crocheted animal from them.

Do you find inspiration in children's books?
Or where do you find your inspiration for creative projects?

PS. Don't forget my giveaway:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar