tirsdag den 1. marts 2011

Tirsdag morgen, når huset er stille...






Tirsdage er gode. Køre børnene i skole. Eller få sin far til det. Kysse manden farvel. Det klarer jeg selv. Hækle lidt. Drikke kaffe. Spise ostemad. Hækle lidt mere. Fotografere. Blogge. Hygge i sofaen. Skrive de nye ideer ned. Og så pludselig: Tage støvler på, mens jeg børster tænder, for nu er klokken mange, og jeg møder kl. 10.

Have a nice day!

Jeg glæder mig, for jeg skal med en veninde og Boligmagasinet i H&M Home i aften. Måske ses vi?

7 kommentarer:

  1. Ren hygge - skønne farverige hæklerier...

    Hav en dejlig dag - Camilla

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde, Camilla:)

    SvarSlet
  3. Det ser dejligt ud - ja - det må være en herlig tirsdag morgen.

    x

    creative tail

    SvarSlet
  4. Det lyder da som de mest fantastiske morgner - her er de lidt kaotiske.

    Hav en rigtig god dag og aften.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare et fint syltetøjshjerte, det bringer smilet frem på mine læber. Du er så god til, at holde en fest hver dag! Ha' en rigtig god en. -både fest og dag.

    SvarSlet
  6. Hej:)
    Har læst med vist nærmest altid, men kan ikke huske om jeg har kommenteret før. Elsker dine billeder!

    Men har lige en totalt syret oplevelse fordi MIN kat jo ligger der på DIN stol!
    (altså; jeg ved godt at min kat er lige her hos mig ik, men alligevel ret mærkelig tirsdagformiddag-oplevelse;))

    God dag.
    Kh Anja

    SvarSlet
  7. skønne billeder .... og tekst af en stille tirsdag morgen :)...
    hvorfor er det lige at dejlige morgener går så hurtigt :)
    kh♥

    SvarSlet