søndag den 6. marts 2011

Forår i luften

Der er forår i luften, når
  • drengene spørger, om vi ikke skal ud at spille fodbold i haven
  • jorden er blevet så blød, at man kan grave en lille håndfuld vintergækker op med løg og det hele og tage med indenfor i en potte
  • man sammen med 400 andre mennesker kører til genbrugspladsen med bilen fyldt med pap, brædder, glas og andet affald, der har hobet sig op omkring huset
  • ungerne på vejen løber på rulleskøjter og leger gemmeleg i vores have
  • solen varmer på ryggen, når man er trukket i sit sorte løbetøj
Hvad med dig? Har du mærket noget til foråret i dag?

5 kommentarer:

  1. I den grad! Især på min super fede lange løbetur i dag, rundt om alle søerne!!!

    SvarSlet
  2. Mærkede solens varme, da jeg sad på terassen med en kop kaffe.

    SvarSlet
  3. Ja, igår var det altså forår !
    Og i dag er lyset her igen :-)

    SvarSlet
  4. he he i den grad... det friske luft er ubeskrivelig fyldt med duften af "nu sker der noget" ☺

    SvarSlet
  5. Jeg har lagt mærke til alle skuddene: vintergækker, erantis og påskeliljerne - alt sammen tegn på liv!
    Lyset er kommet frem og det giver liv og farve til alle ting forfra!

    Folk smider vinterjakken og børnene i skolen leger ude i pausen :)

    Jeg selv bor ikke på en vej, hvor børn kører på rulleskøjter, men hvor kan jeg genkende det fra min egen barndom, lige præcis den sætning på din blog gjorde mig særligt glad! Tak for det :)

    Mvh. Jenny

    SvarSlet