onsdag den 22. december 2010

Gaven til dig selv

Har du husket gaven til dig selv? Jeg har! Kom lige til at købe denne fine lærredstaske med læderdetaljer fra Noa Noa forleden. Den er smuk, og så var der den fordel, at den var sat ned fra 400 kr. til 100 kr. Kunne ikke stå for det...

Og nu vi er ved gaverne... Har du så fået fat i nogle søde til- og frakort? Jeg har!

De er nogle af de sødeste, jeg nogensinde har set, og du kan også få fingrene i dem - ganske gratis. Det er Camilla Engman, der er den glade giver, og linket får du her.

Fortæl mig endelig, hvis du kan bruge linket.
Eller hvad du har købt til dig selv i julegave:)

6 kommentarer:

  1. Jeg har endnu ikke købt en julegave til mig selv. Min plan var nye vinterstøvler i januar, MEN har lige været til tandlægen idag med akut tandpine. 1352 kr, så det var vidst de vinterstøvler! suk!!
    Skøn taske du har fået fingerne i :)
    God jul!

    SvarSlet
  2. Åh jeg har ikke købt nogen julegave til mig selv. Men jeg har købt noget, som jeg overhovedet ikke kunne undvære OG trængte til. Et par Rosamunde toppe, en NoaNoa bolero i strik og lidt strikkegarn. :-D Bare lidt blev der sagt! ;-)
    Vi har fået lavet rigtig mange til-og-fra kort herhjemme i dag, så linket var bare til inspiration og et kønt kig.
    God jul til dig og dine. :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har købt hele 3 julegaver til mig (for penge jeg har tjent ved at sælge kreative ting, og gamle møbler):
    en koksgrå Rabens saloner kjole - den første i samlingen,
    et Rabens saloner tørklæde i rosa -nr 2 i samlingen.
    og til sidst et ekstra tørklæde: Beck Söndergaard tørklædet J-Dot Nude. Et totalt fedt tørklæde med neon bomber.
    Dette er ikke noget jeg normalt gør, men grundet ledigang i et år nu, følte jeg at jeg trængte til en god forkælelse.

    SvarSlet
  4. jeg har ej heller fået købt noget til mig selv... Men det kan vel nås endnu!

    SvarSlet
  5. Kan man købe julegaver til sig selv??;)
    Det må prøves, tror jeg beder om at smutte 10 min fra arbejdet i morgen, og lige løbe hen i den nærmeste Noa Noa, og se om de også dér har den skønne taske sat ned. For sådan én vil jeg altså også godt eje.
    Til og fra kort har Folke lavet en helt lille produktion af, meget enkelt, hvide kort og små klistermærker. Uden om har han tegnet lidt af hans skønne 5 års tændstiksmænd.

    god Jul til dig Puk
    fra Stine:)

    SvarSlet
  6. Det er lidt for sent, for jeg er færdig med at pakke gaver ind - men jeg har bogmærket siden, for de er godt nok søde :)

    SvarSlet