tirsdag den 2. november 2010

Så er der fundet en vinder!




Det var dejligt med så overvældende en interesse for Kähler-stagerne. Jeg tror, jeg fik det til 354 lodder, som jeg møjsommeligt sad og skrev og klippede i går.
(Note to self: Kun et lod til hver næste gang, så jeg kan bruge random.org)



Og her har vi den heldige vinder: Jeannet med bloggen "Silas og Sol". Et stort tillykke til dig og TUSIND TAK til alle jer, der havde lyst til at være med.

Nu er det jo snart juletid, og jeg lover, at der vil komme flere gaver på bloggen.

Velkommen til nye læsere. Jeg håber I vil finde dejlige billeder, sjove ord og fin inspiration her hos mig. Jeg glæder mig til at kigge ind hos jer også:)

Hav en dejlig dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Tillykke til den heldige vinder... :o)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til vinderen...
    Og så, kære Puk, hjælp med link til hvor vi kan finde de skønne træer.. Har googlet og søgt og kan bare ik rigtigt finde dem, bortset fra på deres egen side hvor der står udsolgt..? :)

    SvarSlet
  3. gratulerer vinner.. jeg også vil kjøpe disse trær...

    SvarSlet
  4. Gratulerer så mye til den heldige vinneren! De stakene er bare superskjønne :)

    SvarSlet
  5. Jamen det er jo mig. Det er jo heeeelt vildt. Kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er. Jamen jamen, heldige mig. Juhuuuuuuuuuuuuu. 1000 tak.

    SvarSlet
  6. Kan man ikke bare indtaste hvert navn flere gange på random.org? Så kan man vel bruge den selvom der er nogle med flere lodder :)

    SvarSlet
  7. bare WUNDERBAR: Kähler melder alt udsolgt på Avvento-stagerne. Jeg føler mig heldig, at jeg kunne få lov at udlodde et sæt her på bloggen. De har været en kæmpe succes. Se bare her:
    http://www.kahlerdesign.com/da/shop?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=192&category_id=17

    Jeannet: Ja, det er dig! Jeg sender så snart jeg får stagerne leveret:)

    Stine: Random.org har jeg kun brugt til numre, så det ved jeg ikke. Men det tog sørme lang tid at skrive og klippe alle de små sedler:)

    SvarSlet