tirsdag den 24. august 2010

Vil du se noget sjovt?

Da jeg havde håndarbejde som det ene af mine linjefag på seminariet, lavede vi en hjemmeside, hvor vi præsenterede faget. Det er 12 år siden (!), og det var dengang jeg lærte at hækle. Billedet af mig med en hæklet hat ligger stadig på nettet - kun fordi Bettina fra Bettinas hæklehjørne brugte opskriften dengang.
Se bare her:

Opskriften ligger stadig til fri afbenyttelse her. Hvis du bare kommer til forsiden med dette link, kan du finde mig og opskriften under "Opskrifter"; "Tilbehør"; "Div. tilbehør"; og i højre side vælges "Klokkehat". 

Fortæl mig gerne om du kan finde det:)

(Det var i øvrigt før bloggens fantastiske verden åbnede sig op, og Bettina tog bare opskriften og lagde på hendes side uden at spørge om lov. Det gør mig nu ikke noget, ellers havde man ikke kunnet se den i dag, for Frederiksberg Seminariums hjemmeside er lavet om mange gange siden, og jeg ligger ikke på den mere - heldigvis da:))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar