torsdag den 27. maj 2010

Street art - Berlin 2010 - garngraffitti

Jeg vil have stemningen op - glæden tilbage - sige: "HEJA FOR HÆKLING!" 

Vil vise jer mit bidrag til gadekunsten i Berlin

I toget hæklede jeg disse små firkanter

Jeg hang tre op på Kastanien Allee

Påskriften skulle selvfølgelig være på tysk

"Quadratisch. Praktisch. Gut"

Folk kiggede noget, da jeg satte dem op:)

Jeg så faktisk ikke andre eksempler på garngraffitti i Berlin

Jeg håber, de små kvadrater har bragt smilene frem - både hos dig og hos berlinerne.

Street art made by me. Three crochet squares now hangs in Kastanien Allee in Berlin.

11 kommentarer:

  1. OH...I love these! I hope they are still there and if they are, i will definitely take pictures! (I live in Lychener Straße, more or less just around the corner.)

    SvarSlet
  2. Kan ikke tale for berlinerne , men hos mig gjorde de :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare søde, sikke en god idé. Jeg har hæklet kugler efter din anvisning her på bloggen og kunne godt tænke mig at lave blade også, så jeg kan lave fine kirsebær. Er det mon noget du kunne have lyst til, at lave en vejledning på? Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  4. Super sejt...jeg må vist snart have gang i noget garngrafitti i Århus igen...

    SvarSlet
  5. Syntes de fantastiske/ smil.
    jeg syger det også råt, når du viser andet street art/ tak!

    smil Camila

    SvarSlet
  6. Ej, hvor er de skønne! God gået!

    SvarSlet
  7. Kan slet ikke lade være med at smile - hurra for hækling, som også er min nye passion...:-))

    SvarSlet
  8. Anke: It's really funny. We lived in a flat in Lychener Strasse 41, when we visited Berlin:) I made a piece of yarn graffitti there as well. Only for you: Look for a street sign on the corner in front of the café Frida Kahlo. I hope it's still there.

    Losarinas mor: SKØNT!

    Puttenings: Jeg har selv lavet brocher som kirsebær. Vil da overveje at lave en vejledning:) OG en god dag til dig.

    KirstenK: Jaaaa! Mere garngraffitti!

    Hunch/Camilla: Tusind tak. Hvor dejligt.

    Louise: Tak. Jeg bliver så glad for din og andres positive kommentarer.

    Camilla: Skønt at jeg kan få smilene frem:) Også rart at vi deler samme passion.

    SvarSlet
  9. fantastisk, hvor er du morsom, skønne "terninger" også på Kastaniealle, super:)
    Stine:)

    SvarSlet
  10. fantastisk at efterlade små smil på sin vej.

    "Quadratisch. Praktisch. Gut" er vild med de tre ord!

    SvarSlet
  11. SKØNT, simpelthen bare skønt. Jeg har altid ment det var et tåbeligt argument for chokolade at den er praktisk. Hvem har dog brug fra praktisk chokolade? Dine terninger er mindst lige så praktiske...

    SvarSlet