søndag den 9. maj 2010

Have-hækling=fin søndag alligevel

I dag har jeg brugt en del tid i haven. Den så sådan ud, inden manden og jeg gik i gang med hver vores plæneklipper (med 1400 kvadratmeter, kan det være nødvendigt at starte i hver sin ende).

Men jeg havde næsten stillet jer noget mere garn-frugt eller -grønt i udsigt... det bliver noget fra en bog, for jeg har ikke selv haft tid til at sidde med hæklenålen. Det ser flot ud, ikk?

Det kommer fra denne herlige bog, som jeg har købt her
Håber alle har haft en skøn søndag:)

Spent most of the day in the garden. Didn´t have time to crochet, so I give you these knitted vegetables. They came from the rather silly book "Knitorama". Have to ask my mother to knit some fun stuff from the book for me:)

2 kommentarer:

  1. ...Tusen takk for super herlige ord inne hos meg
    ..Ble kjempe glad

    Så herlig heklerier..Kunne ønske jeg hadde tolmodighet til å lære meg å hekle
    *knis*

    Ønsker deg en nydelig mandagskveld videre vennen.

    Klem Ida Susanne

    SvarSlet
  2. ja det er altså en skøn bog:) Har selv haft lånt den fra biblioteket, men der må man jo desværre kun beholde bøgerne i en måned;)

    SvarSlet