onsdag den 3. marts 2010

En idé til dig

Du kan selv lave det fine kort til en, der skal have en speciel hilsen.
1. Hækl et tærklæde i tyndt garn
2. Bind frynser for enderne
3. Lav en bøjle af ståltråd
4. Skriv noget sødt med sølvtusch på et stykke madpapir
5. Lim hele herligheden på et kort af karton
6. Klar til at skrive den kærligste hilsen indeni

God fornøjelse!
Jeg elsker selv håndskrevne breve sendt med posten. Har sendt 4 af sted i dag. Skulle nogen få lyst til at sende mig et lille brev som tak for en god idé, vil det redde min dag:)
Puk Hyllested Hansen
Præstøvej 213
4700 Næstved

You can easily make a unique card for someone special. Crochet a small scarf. Make a hanger out of wire. Write something sweet with a silver pen. Attach it all with glue on a card. Voila!

6 kommentarer:

  1. Der er bare noget ganske særligt ved rigtig post.
    Hvor er det et fint kort!

    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Nu er jeg jo bare helt solgt igen:-)

    SvarSlet
  3. Nej hvor er det bare skønt. Fantastisk sød og sjov ide. Sådan et kort vil man bare gemme og gemme for altid.

    Masser af forårshilsner

    SvarSlet
  4. Malene: Enig! Og tak:)

    Line: Dejligt!

    Marina: Tusind tak. Faktisk gav jeg min mor et, og hun har gemt det:)

    SvarSlet
  5. Hej Puk.
    Jeg følger glædeligt med på din blog, den er det rene guld, for elsker selv at hækle. I den forbindelse har jeg gjort brug af din opskrift på hæklede kugler. Jeg har tilladt mig, at linke til dig inde på min blog, håber det er ok for dig ??? Tak for en masse gode idéer og ikke mindst fine opskrifter.
    God weekend.
    Kh Anette.

    SvarSlet
  6. Glaphuset: Hej Anette. Jeg deler gerne ud af mine idéer, og så bliver jeg fantastisk glad, når folk linker til mig:) Så tak for det. Det er helt fint. Jeg kigger lige på din side om lidt. Også en god weekend til dig.
    KH Puk

    SvarSlet