torsdag den 4. februar 2010

No title...

Et muntert billede fra Sylvesters børnehave, hvor mange børn lavede et billede sammen til et emne om børn i bevægelse. En sød pædagog kunne huske, at jeg havde rost billedet, og hun kom og gav det til mig den anden morgen. Sikke dejligt!

Og så er der vesten her. Måske kan du huske, at jeg startede på den for længe siden? Det skrider lidt fremad, når der er plads til at jeg kan brede mig i sofaen med min mønsterkonstruktion. Jeg er spændt på at se den, når den er færdig...

A happy painting from Sylvester's kindergarten and my crocheted vest in progress.

7 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt billede! Jeg faldt lige over ordene "børn i bevægelse"... Jeg er nemlig pædagog i en børnehave i Viborg, som er en del af et flerårigt projekt, hvor 4 institutioner er med. Projektet hedder "Børnehaver i bevægelse".
    Derudover elsker jeg selv at lave billeder sammen med børnene, så jeg har tilladt mig at gemme det fantastiske billede til inspiration. Send bare rosen videre til rette sted!
    -LisBethLys.

    SvarSlet
  2. For et fantastisk fint bilde! Slike kunstverk fortjener fin innramming!

    Gleder meg til å se mer på bloggen din en annen kveld, men nå er natt....Sov godt!

    SvarSlet
  3. Hej, jeg skrev også forleden dag, men jeg tror ikke du har set det???
    Jeg kan godt li at komme med mit besyv, når der sådan bliver efterlyst gode idéer.
    Jeg er tosset med dine hæklerier og vesten der er lige op ad min gade. Jeg kiggede tilbage og læste det du havde linket til, du skriver, at du godt kan li, når det ikke helt er til at se, hvor det bærer hen. Det er også ret ofte at mine projekter har den karakter så det kender jeg og holder af. OG også det med at bruge et mønster på den måde, ja man skulle jo nærmest tro et eller andet. Nej spøg til side, jeg ville bare gerne give mig til kende. Det er så rart når man møder noget genkendeligt.
    God hækling ;)

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig over at følge med i vestens udvikling !
    Og det billede er skønt ! Det ER virkelig i bevægelse og farverne er dejligr.

    SvarSlet
  5. LisBethLys: Dejligt at du kunne hente inspiration i mit billede. Jeg har sendt rosen videre til pædagogen i min søns børnehave. Hun blev glad!

    Guro: Ja, jeg burde nok få det rammet ind. Kig forbi en anden dag:)

    Rikke W: Jeg har set det du skrev, men fik ikke svaret - undskyld. Tak for dine idéer. Jeg er altså meget taknemmelig for dem allesammen. Hvor dejligt at du kan lide mine hæklerier. Jeg kender godt det med at man hos andre bloggere kan føle, at det er de samme ting, man inspireres af eller at man arbejder på næsten samme måde:) Det er da fedt!

    Losarinas mor: Ja, jeg er også spændt på at se det færdige resultat:)

    SvarSlet
  6. Det er virkelig et fint billede. Der var du heldig:)

    Jeg glæder mig til at høre mere om vesten, for jeg har så mange ting jeg gerne vil hækle, men ikke kan finde opskrift på, og her er din metode jo genial!

    God søndag fra Tine

    SvarSlet
  7. Tinse: Jeg skal nok lave en opfølgning på dette indlæg, når der sker noget med vesten. Denne metode tror jeg, jeg så første gang i Lis Paludans "Fri hækling". Jeg synes, det er så fedt, at man bare gør det, og så må man se, hvordan det færdige projekt bliver:)

    SvarSlet