onsdag den 11. november 2009

Ønsker til jul

Denne gang på dansk:) Er der nogen der har lyst til at se, hvad jeg ønsker mig til jul?

En fin bakke tegnet af Ingela P Arrhenius. Støtter tilmed UNICEF
En skøn vase lavet af Lili Scratchy
Et farverigt tæppe fra House Doctor kan passe fint i vores stue
Da jeg er begyndt at drikke mere te på det seneste må disse theholdere være gode. Gerne kombineret med en god te. F.eks. grøn bambus fra Perchs Thehandel
Skriver mange breve og vil gerne dekorere dem med fine stempler. Derfor ønsker jeg mig dette stempelsæt
Da jeg tit har bøger og hækletøj med mig rundt omkring, og jeg gerne vil gå flere ture, ønsker jeg mig en lyserød rygsæk. En Fjällräven som den jeg havde i 1981 dog i en ny farve...
En sød mobiltaske kan man vist altid bruge
Ved ikke om denne lampe helt er min stil, men skøn er den
Har i forvejen en del forskellige kopper i mit køkkenskab. Flest med Mummi-motiver. Men jeg kan altid bruge en til, og denne er supersød til min morgenkaffe

Kan ikke få nok af tasker og indkøbsnet
Denne uglepude er SÅ FLOT og vil se så godt ud i min sofa!

Jeg er rimelig sikker på, at det bliver lidt sjovere at smøre madpakker til drengene, hvis det foregår på dette skærebrædt.

Det var nogle af mine julegaveønsker. Hvad ønsker du?

These are some of my gift wishes for christmas. What do you wish for?

5 kommentarer:

  1. Ihhh puk, jeg ønsker mig det samme som dig - jeg tror jeg bare linker til din blog, når jeg skal sende ønskeseddel til familien ;O)

    SvarSlet
  2. Det kan du bare gøre:)
    Tænk, sådan har jeg det også sommetider; man kigger ind på en andens blog og ser en masse man selv kunne tænke sig, eller man kigger nærmest ind i dele af ens eget liv...

    SvarSlet
  3. Super gode ønsker og tak for fin inspiration!

    SvarSlet
  4. Gode og inspirerende ønsker. Tak for det!

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet