onsdag den 26. november 2014

Årets sidste stempel-workshop (og tip til to gode stempelbøger)

Dette års sidste stempel-workshop blev afholdt hjemme hos mig i samarbejde med Camilla - MyMinMy. Goodiebags og notesbøger til afprøvning af stempler ligger klar til deltagerne. 

Et herligt syn! 

Masser af inspiration til nye stempelskærere. Gode bøger at kigge i er:
"Stamp it! DIY Printing with Handmade Stamps" af Jenny Doh og
"Yellow Owl's Little Prints" af Christine Schmidt.
Begge kan købes på Amazon.

Dette års julestempler blev en nissehue, en julestok og en kristtjorn med røde bær. 

En lille, sluttet flok - yngste deltager var otte år. Alle fik lavet fine stempler, og vi havde en super-hyggelig dag. 2015 byder forhåbentlig på endnu flere workshops i stempler og alt muligt andet sjovt. Tak til alle jer, der har været deltagere på mine workshops i 2014. Hvor har der været mange gode snakke - om kreativitet, gode materialer, inspirationskilder og livet i al almindelighed.

The last workshop in 2014 was a stamp workshop with a Christmas theme held at my place. My fellow crafter and friend Camilla - MyMinMy - was helping me and we had a nice day with the other participants. The youngest stamp carver was 8 years old and everyone made really nice stamps and had a good time.

A huge thank you to all workshop participants throughout 2014. We've had so many good talks about creativity, sources of inspiration, crafting materials and life itself.

1 kommentar:

  1. Hejsa.
    Undskyld jeg lige skriver til et tilfældigt indlæg.
    Jeg hedder Mie, er 25 år og har bloggen: www.mizzepii.dk.
    Jeg har selv penneveninder både i Danmark og i udlandet.
    Jeg tænkte på, om du kender nogle, som måske gerne vil have en ny penneven?
    Eller om du har nogle e-mail adresser til nogle af dine, som jeg kan skrive til og høre om de vil have en mere?
    Jeg synes lidt, at jeg gerne vil have lidt nye penneveninder så jeg håber du kan hjælpe lidt :)

    Rigtig glædelig jul til dig og dine kære.
    Julehilsner fra Mie.

    SvarSlet