fredag den 1. juni 2012

En sød, lille taske med prikker

Jeg viste en lille taske, som jeg lige havde syet færdig, i går. Som lovet kommer her et par billeder mere af den. Fyldt med fem nøgler garn, så man kan danne sig et indtryk af størrelsen.


Små læg foroven giver tasken de fine rynker.


Foret er blomstret, som det ses. Hvis man synes, kan man vende tasken om og lade det blomstrede vende udad. 


Jeg er ved at sy nogle flere tasker af de stofrester jeg har liggende i syværelset. Viser dem frem, når de er klar. Hvis du er interesseret i at købe denne her, koster den 120 kr. inkl. porto. Send mig en mail, hvis den skal blive din. Tasken er solgt.


Some better pictures of the bag I showed you yesterday. I'm making a small collection of them out of my fabric scraps. Will show them here, when they're finished. This one is for sale: 120 dkr. Send me an email, if you're interested. The bag is sold.

1 kommentar: