lørdag den 2. juni 2012

Posten kom med en gave



Se lige her, hvad posten kom med til mig - det smukkeste hjemmefarvede broderigarn fra Louises hånd. Jeg var heldig at vinde hendes giveaway, og jeg glæder mig rigtig meget til at afprøve garnet. Jeg har gang i en hel del projekter for tiden. Er ved at gøre klar til noget stoftryk, skriver på nogle hækleopskrifter og har endnu flere idéer på to do-listen, så nu må jeg lige se, hvornår jeg kan prøve at brodere med Louises fine garn.
Jeg har allerede samlet masser af idéer til broderi på Pinterest, så det kribler i fingrene for at komme i gang.


I received this beautiful hand dyed yarn from Louise. I won her giveaway and I'm looking forward to using the yarn for some embroidery. I have pinned a lot of embroidery inspiration, so I'm eager to get started. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar