søndag den 16. januar 2011

Vinderen af Frau Tulpe-godteposen...


Random.org fandt en vinder for mig. Hvis du er en meget opmærksom læser og undrer dig over, at der var 108 kommentarer, men at jeg kun satte random.org til at finde et tal mellem 1 og 106, så er det fordi to læsere havde skrevet dobbelkommentarer. Bare så der ikke er tvivl om min træknings validitet!

Og så til vinderen - med kommentar nr. 32 - Tine med bloggen Frk. Meilhedes Univers. Et stort tillykke til dig. Vær rar at sende mig en mail med din adresse, så jeg kan sende dig en dejlig pakke med posten.

Mange tak til alle, der havde lyst til at være med, og det var meget inspirerende at høre, hvor mange og hvor forskellige projekter I alle skal i gang med. Resultaterne kan jeg heldigvis kigge efter på jeres blogs. God arbejdslyst!

1 kommentar:

  1. Jubii - hvor er jeg heldig.. Jeg sender fluks en adresse ... :)

    SvarSlet