søndag den 2. januar 2011

En ny dag - og lidt vitaminer...

En ny dag starter i dag. Et nyt og ubrugt år ligger foran mig. Det føles godt. Jeg glæder mig til at komme i gang.
Gaia skrev forleden om nul-dage, som er en slags gratis dage, der ikke hører med i regnskabet. Det forstår jeg nu, hvad er, for i går var vist, hvad man kan kalde en nul-dag. Jeg stod op sammen med yngste søn kl. 11 og kom aldrig ud af nattøjet. Fik ikke lavet så meget andet end at rydde op i kælderen, drikke kaffe med en veninde og se film på sofaen.

Anderledes med i dag! Satte vækkeuret til kl. 7.30. Stod op og gik i bad med det samme. Skrev ugeplan til min klasse og fik styr på kalenderen til den kommende uge. Om lidt skal jeg have morgenmad, og senere laver jeg nok en god smoothie til mig og drengene.
Ahhh, det er dejligt med sådan en lang og ubrugt dag, der ligger forude:)

Smoothie med masser af vitaminer laver jeg sådan her:
Blåbær
Jordbær
eller andre bær du har i fryseren
hældes i blenderen med
1 banan og
soyamælk så det dækker frugten.
Blendes og hældes på glas.
Sugerør og pynt er et must.
ENJOY!

Og hav en rigtig dejlig dag!

2 kommentarer:

  1. Godt Nytår kære Puk.

    Nul-dage er et skønt udtryk...er idag startet arbejde efter Nyåt, så der er lagt hårdt ud her i det nye år. Vil på vejen hjem købe ind til lidt sundheds-smoothies mmm.

    SvarSlet