lørdag den 1. januar 2011

Heldige mig

Hver måned er der en pakke til mig! Måske kan du huske mine indlæg i december, hvor jeg viste nogle af gaverne i venindens pakkekalender? Ellers er det sidste her.

Og tror du så ikke, at hun kom forbi forleden med en kurv fuld af pakker til mig? Altså, det var jo ikke meningen! Jeg elsker at give gaver, og jeg forlanger ikke at få noget igen, men nu står jeg her med en overraskelse, som jeg må åbne hver d. 1. i en ny måned. Åh, hvor er det egentlig dejligt!

Og i dagens pakke var der 2 chokoladepinde lige til at røre rundt i et glas med varm mælk. Så har jeg den lækreste kop varm chokolade. Mmmmm...

5 kommentarer:

  1. Det var da en helt fantastisk ide :) en gave hver måned.. super!
    Og lækkert med varm chokolade

    SvarSlet
  2. Ja sikke en god idé med en gave hver måned. Du er heldig og hun er heldig at have dig!!!
    Jeg elsker også at give gaver...

    SvarSlet
  3. Novra en fin idé!

    Rigtig godt nytår. :)

    SvarSlet
  4. Det var en utrolig dejlig gave at få. Godt nytår.

    SvarSlet
  5. Ja, det er faktisk en god idé. På den måde kan jeg måske bedre forlige mig med tanken om, at tiden flyver af sted;-)
    Og rigtig godt nytår til jer også!

    SvarSlet