torsdag den 18. juli 2013

Smuk (og uventet) post

Sommetider sker det, at jeg modtager et brev fra én jeg ikke kender eller skriver med i forvejen. Hvis du følger mig på Instagram, ved du, at jeg har en del pennevenner. Nogle gange er der folk, der opsnapper min adresse og skriver til mig - bare sådan! Det her brev var sådan et uventet og overraskende ét. Det er kommet til mig helt fra Belgien. Så smukt udført. Og læg lige mærke til, hvordan frimærket har inspireret til dekorationen af hele kuverten...

Sometimes it happens, that I receive a letter from someone I don't know or have never written  before. If you are following me on Instagram, you know I have a lot of penpals. But sometimes there are people that find my address and write me - just like that! This letter was exactly that kind of an unexpected and surprising one. It came to me all the way from Belgium. So beautifully made. And please notice how the stamp was the inspiration for decorating the envelope...

2 kommentarer:

  1. Ja "rigtig" post er skøn, uventet rigtig post er da det bedste :)
    Inspireret af bla dig har jeg fået fingrene i 2 pen pals og jeg glæder mig til at komme igang igen :) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder dejligt, at du er kommet i gang med at skrive breve igen. Og jeg er så glad for, at jeg har været med til at inspirere til det:)
      Kh Puk

      Slet