fredag den 8. marts 2013

Mine bidrag til den hemmelige skattejagt


Som jeg tidligere har fortalt, har jeg været med i en sjov leg, der hedder "The Secret Penpal Scavenger Hunt". Mine bidrag til legen skulle sendes til Michelle i USA. Jeg vidste ikke noget som helst om hende, inden jeg sendte pakken af sted. Det var lidt svært at lave ting til én, man ikke kender, men heldigvis blev hun rigtig glad for det hele. Det kan du læse mere om i hendes indlæg om "The Secret Penpal Scavenger Hunt" her.

My package in "The Secret Penpal Scavenger Hunt" was sent to Michelle in USA. I didn't know anything about her, while making the gifts, and I found it a bit difficult to make things for someone you don't know. Luckily the package made her very happy, and you can read all about it in her blog post about it here.

Something that is not square or rectangular...

Something seasonal


Something that represents me


Something you can wear

 The Postal Freak's Kit




Det var sjovt og hyggeligt at lave pakkerne, og jeg håber, de kan give lidt inspiration til egne breve eller små krea-projekter.

I had a lot of fun making the gifts and I hope these pictures will give you a bit of inspiration to make your own letters or creative projects.

5 kommentarer:

  1. I loved everything! Thank you so much. Your crocheting is just wonderful.

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle fine ting, du fik sendt :-)

    Kig evt. min blog i morgen - jeg har "stjålet" idéen :-)

    God weekend!

    SvarSlet
  3. Sikke fine smukke ting. Den pakke ville jeg også blive glad for <3
    God weekend.
    T

    SvarSlet
  4. Ej en fed idé. Kan du ikke gøre os opmærksomme på næste omgang og hvordan man kommer med, hvis man nu får lyst til det?

    SvarSlet