søndag den 17. marts 2013

Be a little crafty every day...


Jeg prøver... og jeg når det næsten hver dag - at få lavet lidt håndarbejde, at tegne, at lave en fin kuvert eller noget andet. Det giver mig både glæde og ro, når jeg tager mig tid til det, så jeg kan kun opfordre dig til at gøre det samme. Hvis du vil mindes om det hver dag, kan du jo lave en lille collage som jeg har gjort.
Billedet er et kort, som min penneven, Giova, har sendt til mig, og bogstaverne er klippet ud af karton.

I try... and I make it almost every day - being a little crafty, drawing, making a nice envelope or another creative activity. It gives me both joy and peace when I take my time being crafty, so I can only recommend you do the same. If you want a little reminder to look at every day, you can make a collage, just like I did.
The picture is a card sent to me by my penpal, Giova, and the letters are cut out of paper.

3 kommentarer:

  1. God ide med en lille husker. Jeg glemmer det nemlig nogen gange. Og det er ikke så godt, for det gør mig jo så glad.

    SvarSlet
  2. God ide. Jeg gør også hvad jeg kan for at være krea hver dag :)
    Glædelig snestormsmandag!
    Kh. T

    SvarSlet
  3. God idé at sætte sig et mål for hverdagen :-)


    vh. Anne

    www.annekirstine.blogspot.com

    SvarSlet