torsdag den 6. december 2012

Den nemmeste advents-"krans" jeg nogensinde har lavet!



Julen behøver ikke være grøn, rød og hvid. Det er i hvert fald ikke et krav hjemme hos os. Så jeg valgte nogle dejlige farver i garnskabet, som kunne passe til de lyslilla/rosa bloklys jeg havde købt i Netto. Nemt og fint, lige som jeg kan lide det, og idéen er nem at gøre efter. 
De små kugler kan hækles efter min gamle vejledning. Jeg har ladet vrangen vende ud på disse kugler. Jeg kan godt lide udtrykket, men du vælger selvfølgelig selv.

The easiest advent "wreath" I ever made! 
Christmas doesn't have to be all red, white and green. At least not in our house. I chose some nice colours in my yarn closet to go with the light purple candles. As easy as it could be - and it looks nice too. 
I've made a DIY for the small crocheted balls - with Danish text (but there are a lot of pictures). 

9 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin. Tror jeg skal prøve din vejledning på kuglerne.

    Jeg ville læse nervøs for hvordan dine lys vil opføre sig, normalt vil du brænde meget ujævn og løbe når lysene stilles så tæt :-( men jeg krydser fingre for at det ikke sker med din fine dekoration

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Jeg ser, hvordan det går med lysene. Indtil videre er to lys tændt, og det går fint.

      Slet
  2. Det ser rigtigt fint og enkelt ud, lige mig. Herhjemme er julen også alle andre farver end grøn og rød, men der har dog sneget sig hvid ind. Tror jeg vil prøve at hækle mig sådan en kugle til min julegren :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske får vi resultatet at se på insta eller bloggen? Det håber jeg:)

      Slet
  3. Så skal du da bare vælge den nemme løsning fra NU af, for den er da vildt fin! Rigtig glædelig jul :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Også en glædelig jul til dig:)

      Slet
  4. I didn't think that I would say this to anybody, especially not a woman! - but nice balls. :) Xmas def doesn't have to be all red and white.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks Theo! I'll take that as a compliment;-)

      Slet
  5. Søt adventskrans :)
    Alt som er hekla pyntar opp :)
    Ha ein fin dag :)
    Klem, KristiN

    SvarSlet