mandag den 3. september 2012

Håndarbejde når det er finest



Jeg har fået en gave fra en blogven. En, der er glad for katte og hækling blandt andet - ligesom jeg selv. Lene syr de smukkeste etuier til notesbøger og hæklenåle. Jeg drømmer allerede om et etui mere fra Lenes hånd. Det skal være til mine Clover-hæklenåle. Jeg har lige noget stof, der vil være fint til det. 

Tusind tak for gaven, Lene. Jeg er SÅ glad!

I received this gift from a blog friend. A woman who likes cats and crochet, just like I do. Lene makes the most wonderful covers for notebooks and crochet hooks. I'm already wishing for a cover made by Lene for my Clover needles. I have some nice fabric laying around for it.

Thanks a lot for the present, Lene. I'm SO happy!

2 kommentarer:

  1. Nej hvor er du heldig, hvor er det fint.
    Hun er super dygtig hende Lene:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er! Det er bare så dejligt at få noget fint, som andre har lavet:)

      Slet