lørdag den 30. juni 2012

Doily-broche

I et blad faldt jeg over en fin idé til at få brugt de små doilies, som jeg (og sikkert mange andre?) har liggende i skuffen. Jeg synes sådan nogle tekstile brocher er rigtig søde. De vil sikkert også have godt af et par broderisting.
Kig ind på hjemmesiden moose, hvor brocherne kan købes; der er mange flere idéer og søde smykker man kan købe.


Hvis du kan lide hæklede smykker, har du stadig chancen for at vinde et her hos mig - i min giveaway.


Found this cute idea in a magazine. If you have small doilies lying around, you can use them  for textile brooches. Check the moose shop out - they have a lot of nice jewellery for sale.


If you like crocheted jewellery, you stille have the chance to win a necklace in my giveaway.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar