mandag den 2. januar 2012

Tid til at gøre status over 2011!?

Efter at have læst dette indlæg fik jeg også lyst til at gøre status over året, der er gået. Jeg har besvaret de ti spørgsmål i min bog.



  1. Hvad er gået rigtig godt for dig i 2011?
  2. Hvad har du gjort, som du har været stolt af?
  3. Hvem har du gjort en forskel for?
  4. Hvad har du lært af nye ting?
  5. Hvordan har du udviklet dig personligt?
  6. Hvem har hjulpet dig og været der for dig?
  7. Hvem har du beundret?
  8. Hvad har været et rigtig skægt øjeblik i 2011?
  9. Hvilke 5 ting fra 2011 vil du gerne have mere af i 2012?
  10. Hvad vil du konkret gøre for at få mere livsglæde i 2012?
Det er vigtigt at du har tid til at sidde stille og tænke over dine svar og så skrive svarene ned et sted, så du senere kan gå tilbage og læse dem. Spørgsmålene er gode til at fokusere på de positive ting, der er sket i 2011, og de hjælper dig med at se fremad.

Jeg kan godt afsløre, at åbningen af Camillas og min butik - YARNFREAK - bliver nævnt et par gange i mine svar.

God fornøjelse!

3 kommentarer:

  1. Rigtig god idé! Det vil jeg tage mig en stille stund til at filosofere over.

    Godt nytår til dig. :)

    SvarSlet
  2. I bedste, positive ånd - den er jeg med på. Dejligt indlæg.
    Tak for mange gode indlæg og godt nytår.

    SvarSlet
  3. Dette er virkelig en god måde at reflektere og gøre status over det forgangne år.
    Tak for inspirationen!

    SvarSlet