onsdag den 11. maj 2011

Gift wrapping

Inspireret af min nye bog fra Hello Sandwich: "Gift wrapping" pakkede jeg denne gave ind med stor opmærksomhed på farverne og udtrykket. 

With inspiration from my new book "Gift wrapping" from Hello Sandwich I wrapped this gift.

I bogen (købt hos UGUISU) er der massevis af ideer til smukke og skægge måder at pakke ind på. Èn af dem var at bruge en mellemlægsserviet til at binde rundt om gaven, som jeg har gjort.
I bought the book at UGUISU online store. The book gives a lot of good ideas for beautiful and funny ways of gift wrapping.

Til- og frakortet er superenkelt at lave: Et manilamærke med tre striber masking tape. Et klistermærke og et stempel, så er den hjemme. Masking tape har jeg købt hos Box de Lux i Århus og Uguisi. Klistermærkerne er også fra sidstnævnte. Stempler kan du selv lave ved at følge min anvisning.

The card is super easy to make: A few stripes of masking tape, a sticker and a stamp. You can make your own sweet stamp by following my tutorial.

Sådan! Så er der bare tilbage at håbe på, at Camilla bliver glad for gaven, når hun åbner den på fredag.

So there it is. I hope my friend Camilla will love the present.

4 kommentarer:

  1. Hej Puk, wauw det ser godt ud! Alene indpakningen er en gave....Jeg elsker også at finde gode bøger i udlandet, for her finder man tit noget, man ikke har set tidligere - skønt!
    Kh. Linda

    SvarSlet
  2. Er du da gal mand, hvor jeg glaeder mig til at aabne den! Det er jo en af de flotteste pakker, jeg nogensinde har faaeet - og den ligger og kigger paa mig HELE tiden! Er faktisk vildt forundret over den den rygrad, jeg har vist mig at have :)

    SvarSlet
  3. Selve indpakningen er jo en gave i sig selv :-)

    SvarSlet
  4. Gave, gave ... Tror altså ikke hun åbner den. Indpakningen er jo så smuk, at den bare kan være der som pynt.

    Kh. Lis

    SvarSlet