søndag den 3. april 2011

Fra én hækler til en anden

Jeg var heldig at vinde denne fine nøglesnor hos Frk. Høiriis, og det er måske lidt pudsigt, men selvom jeg hækler hver dag, er det sjældent, at jeg hækler noget til mig selv. Derfor blev jeg superglad for at vinde noget en anden har hæklet. Så er jeg helt sikker på, at jeg bruger nøglesnoren, for havde jeg selv hæklet den, var den sikkert røget til salg.

Pænt pakket ind var den også. Mange tak, Jeanette!

I was lucky in a giveaway recently. Won this keystrap from Frk. Høiriis. Eventhough I crochet a lot myself, I seldom keep anything. Everything is for sale! But with this gift I can show off in the cool crocheted style after all.

6 kommentarer:

  1. Nøklesnoren var jo bare helskjønn! En MÅ jo bare bli glad i en slik liten ting.
    Og jeg er helt enig med deg, samme hvor mye man lager selv, og har talent for.... det er noe eget ved det man får. Det at noen har gitt sin tid og litt av livet sitt til deg...... det er magisk!
    Klem fra Liv, som ønsker deg en fantastisk morgen!

    SvarSlet
  2. Snuskebassa: Ja, det er helt rigtigt! Det er det, at en anden har lagt lidt af sin sjæl i det håndlavede:)
    Du må også have en dejlig morgen og dag!

    SvarSlet
  3. Grattis :)
    Det ser ut til å passe deg perfekt :D
    Ha en strålende søndag!

    SvarSlet
  4. Åh- hvor den fin! Jeg ØNSKER mig så meget sådan én, så den kan jeg godt forstå, du er glad for :) Og selvom du selv hækler, er det altid helt specielt med noget man ikke selv har lavet.
    Stort tillykke :)
    Knus

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvorfor er du altid så heldig! ;)

    SvarSlet
  6. Ihh sikke et fint indlæg.. 1000 tak for både link og søde ord :)

    Tænk, jeg har det selv på samme måde! Får faktisk aldrig hæklet noget til mig selv - det er som om der altid er andre projekter eller bestillinger der kommer før, end noget til én selv :) Men så kan man da heldigvis glæde andre... og hvor er jeg glad for, at du blev glad... :)

    Mange knus fra Jeanette aka. Frk. Høiriis

    SvarSlet