mandag den 26. juli 2010

Ugle-giveaway

I anledning af at min blog fylder 2 år d. 11. august sætter jeg en masse ugler i luften! Der bliver ikke mindre end 3 heldige vindere, og reglerne er meget simple:

1. Skriv en kommentar herunder (1 lod)
2. Lav et link på din egen blog til min giveaway (2 lodder) - lån gerne billeder
3. Meld dig som fast læser (3 lodder) - er du allerede fast læser, tæller det selvfølgelig som et lod
Skriv venligst hvor mange lodder du deltager med og evt. hvilken præmie du helst vil vinde. 


Præmie nr. 1 er et stofbillede og en uglebroche - begge lavet af mig

Præmie nr. 2 er en syet ugle (lavet af mig) og en keramikugle til et stearinlys (lavet af House Doctor) 

Præmie nr. 3 er en hæklet ugle og en uglebroche (begge lavet af mig)

Jeg håber rigtig mange vil være med, og vinderne findes på fødselsdagen d. 11. august. Hvis du vil se mit allerførste indlæg er det her. Held og lykke!

I'm giving away all these owl to celebrate my blog's 2 years birthday. The rules are simple:

Write a comment - 1 chance to win
Write a comment AND link to the giveaway - 2 chances to win
Write a comment AND link to the giveaway AND become a follower of my blog - 3 chances to win


The winners will be announced on the 11th of August. Good luck!

84 kommentarer:

  1. Så fint så fint!
    Er allerede fast læser så 3 lodder til mig... :D

    Jeg ville gerne vinde præmie nr. 3...

    SvarSlet
  2. Åh så fint ! Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder og håber at vinde ! Måske helst nr 3 :-)

    SvarSlet
  3. hvor er det bare en fin give away. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og vil helst vinde præmie nummer 2 ;-)

    mvh. Kristiane

    SvarSlet
  4. Tillykke med blogfødselsdagen. Jeg har selv blogfødselsdag d. 11. August, det er da lidt pudsigt ;-)
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder, tak.

    SvarSlet
  5. Hej Puk

    Tillykke med jubilæet!

    Jeg er fyr og flamme over dine ugleting, så jeg deltager med 3 lodder og krydser det hele :O)

    Kh Rikke

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med ugler, sikke et udvalg, godt fundet på. Tillykke med fødselsdagen. 3 lodder tak.

    Kh
    Monika

    SvarSlet
  7. Jeg Følger deg og skriver her. Får ikke linket fra min iPhone p ferie... Gleder meg til å komme hjem til svalen!

    SvarSlet
  8. Tillykke med de 2 år!
    Det vil jeg helt sikkert gerne være med til at fejre;-)
    Jeg fejrer det med 3 lodder.

    SvarSlet
  9. Uh... Sikke nogle fine præmier! Jeg har ingen blog, men er fast læser, så mon det tæller for 2 lodder? Jeg vil i hvert fald meget gerne vinde præmie nr. 1 eller 2 :)

    SvarSlet
  10. Jeg smider 3 lodder i puljen :-)
    Junior kiggede lige med over skulderen og sagde om nr 2 ugle "nøj hvor er den sød", så det må være nr 2 jeg vælger hvis jeg skulle være så heldig at vinde :-)

    SvarSlet
  11. Sikke en fin give away - dén vil jeg godt nok gerne vinde.
    Jeg er med på 1 lod - min mail adresse er kim0704@webspeed.dk.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  12. Uh uh skønne ugler..fine ting...påskeharen bor fint i en kurvestol i udestuen..god sommer..1 lod herfra,
    koldingkristensen@gmail.com..

    SvarSlet
  13. Jeg vil vildt gerne vinde en ugle, og er allerrede fast læser så jeg må være med på 3 lodder.

    SvarSlet
  14. Hei!

    Jeg vil gjerne være med på din flotte give away med 3 lodd:o) Krysser fingrene! Om jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg med premie nr. 1 eller 2.

    Ha en god aften!

    SvarSlet
  15. Wauu, fine præmier. Hvis jeg vinder vil jeg gerne bede om præmie nr. 2.
    Tillykke med de 2 år.
    Det blev vidst til 3 lodder. :)
    God sommer.

    SvarSlet
  16. Aj bliver da nødt til at deltage :) 2 lodder til mig tak :)

    Gad rigtigt godt tilbyde husly til nr 3 især...

    SvarSlet
  17. Uh, den må jeg da vinde! Elsker ugler, og vil gerne vinde præmie 2..

    3 lodder herfra! :)

    SvarSlet
  18. Så fine ting! Jeg deltager med to lodder, og håber jeg vinder den hæklede ugle og brochen :-)

    SvarSlet
  19. Tillykke med de 2 første år.Hvor skønt med en ugle give away. Selvfølgelig med på 3 lodder. Hvis jeg er så heldig at vinde vil jeg helst have nr. 2

    SvarSlet
  20. stort tillykke med de snarlige 2 år :)
    Deltager meget gerne med 2 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  21. uh uh... ugler, dem elsker jeg.. helt klart 3 lodder fra mig :-)

    SvarSlet
  22. Super fin give away! :D jeg vil meget gerne være med på 3 lodder og krydser for jeg vinder præmie nr. 3 :D

    kig gerne forbi og vær med på min give away :D

    Kh

    Sasha

    SvarSlet
  23. Pfewww så fine ugler.
    Jeg vil gerne udtrækkes som vinder af nr.2 eller 3.
    Jeg smider 2 lodder i hatten og håber på at jeg har held i spil på fødselsdagen :))

    SvarSlet
  24. ih. jeg vil gerne være med på 2 lodder, og jeg vil herregerne vinde prømie nr. 3

    SvarSlet
  25. Tillykke tilykke!
    Det har været 2 meget inspirerende år, og ser frem til flere..
    Mee love dine små brocher..

    SvarSlet
  26. Stort tillykke med de to år!
    Jeg er med på 2 lodder og har fuldstændigt forelsket mig i nr.3-uglerne :)

    SvarSlet
  27. Ih jeg vil gerne deltage med to lodder og krydser fingre for at det bliver præmie nr to :o)

    SvarSlet
  28. Den vil jeg rigtig gerne være med på, og jeg vil helst vinde nr. 2 med den syede ugle :)
    Jeg putter 3 lodder i!

    SvarSlet
  29. Super giveaway - jeg deltager med 3 lod , og jeg vil gerne vinde det hele :-)

    SvarSlet
  30. niiiice :) Jeg vil helst vinde alle præmierne, haha. Ok, så nøjes jeg med nr. 2!

    Jeg er med på 3 lodder!

    SvarSlet
  31. Er allerede fast læser men deltager da gerne ivrigt med 2 lodder med denne kommentar. Ugler rocker min verden!!

    SvarSlet
  32. Hej. Som fast læser, vil jeg straks sætte et link på min blog. Og hvilken præmie jeg vinder er ligemeget, bare jeg vinder. Ha en forsat god sommer.

    SvarSlet
  33. Dejlig familie du har fået samlet jeg håber jeg er heldig.
    Er fast læser og yes jeg fandt ud at lægge en link, så det bliver 3 lodder.

    SvarSlet
  34. Elsker ugler! Jeg er helt klart med på to lodder (kommentar+fast læser)- Kh. Mette

    SvarSlet
  35. Hej Puk..
    Jeg nupper da 2 lodder.. Du er også landet på min blogroll.. :)
    Elsker dine fine hæklerier..
    KH Rakel.

    SvarSlet
  36. Et enkelt lod til mig :) Og jeg synes alle præmierne ser helt fantastiske ud :)

    SvarSlet
  37. Fede præmier.. jeg smidder to lodder og vil gerne vinder nummer to eller nummer 3 :O)

    SvarSlet
  38. Hej Puk
    Jeg bliver da nød til at være med
    2 lodder til mig
    stine:)

    SvarSlet
  39. Tillykke med blog fødselsdagen.
    Jeg deltager med 3 lodder.
    Skulle jeg være så heldig at vinde, vil jeg allerhelst have præmie nr. 2 eller 3
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  40. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder som fast læser og kommentar :)
    Er stadig meget meget glad for mine øreringe.

    SvarSlet
  41. Åh jeg må straks være med i din Give away og kaster mig ind i legen med 3 lodder. ÆÆÆlsker ugler...

    SvarSlet
  42. Jeg elsker den gule ugle!

    Jeg smider 3 lodder i puljen og håber på en anden præmie ;)

    SvarSlet
  43. fantastisk!Jeg er med på to lodd. Jeg elsker bloggen din, så mye fin inspirasjon !! :D

    SvarSlet
  44. Jeg deltager straks med 2 lodder da det er fine fine ugler du udlodder.

    Meget Hyggelig blog du holder dig, som jeg glæder mig til at følge.

    kh Johanne

    SvarSlet
  45. Hej!

    Jeg vil meget gerne deltage... med kommentar, fast læser og link på egen side... så 3 lodder ...

    Trykker tommelfingre - og håber...

    På forhånd tak!

    SvarSlet
  46. Jeg vil gjerne delta i din give away! 2 lodd til meg takk, ett for kommentar og ett for at jeg er følger:) Og jeg liker spesielt godt den lysestaken fra house doctor, samt din hjemmelagde ugle (nr 2) dersom jeg skulle være så heldig å vinne...

    SvarSlet
  47. Jeg VIL vinde , Basta! 3 lodder fra mig.
    Kh Laura, Busters mor

    SvarSlet
  48. Hej Puk!!
    Sikke en dejlig giveaway. Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder :D

    SvarSlet
  49. Orj, det uglebillede dér, vil da bestemt gerne allerhelst herhjem og bo!!!

    Det håber jeg!

    SvarSlet
  50. Hei! Så søte ugler! Jeg vil gjerne være med og trekker 3 lodd. :)

    Jeg har også give-away på min blogg, hvis du vil søke lykken. :)

    http://sheneligans.blogspot.com/2010/07/give-away.html

    :)

    SvarSlet
  51. I dag er det.... hurra, hurra, hurra...
    Tillykke med 2 års fødselsdagen. Er nu fast læser, og da jeg eeelsker ugler så deltager jeg gerne med 2 lodder :)

    Kh
    Gitte

    SvarSlet
  52. Mig mig mig - jeg er også med...og hepper på ugler ;)

    SvarSlet
  53. Jeg må ugleme da være med i din ugle klub! Såååå søde de er!
    jeg nupper 3 lodder!

    Knus og sommer hilsner Karen Marie

    Ps. lige pludselig lykkes det vel at få aftalt noget med et blog møde ;0)

    SvarSlet
  54. Hej Puk, stort tillykke med fødselsdagen!
    Har nu læst din blog i et stykke tid - fordi jeg synes du er så übercool og inspirerende. Hvem der bare havde dig som lærer... :)
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder.
    De bedste hilsner Camilla

    SvarSlet
  55. Jeg vil gerne have Præmie nr. 2 deltager med kommentar og fast læser 2 lodder her fra

    SvarSlet
  56. Kære Puk
    Hjertelig tillykke med 2 år på bloggen!
    Sikken en fin give away vil gerne deltage med 3 lodder!
    Alle præmierne er rigtig fine :)
    KH Heidi

    SvarSlet
  57. Hej. Tillykke med de 2 år på bloggen.

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, og hvilken præmie, ja det er svært at vælge, men er faktisk ret vild med den hæklede ugle.

    Kh. Lena

    SvarSlet
  58. Hej Puk
    Tusind tak for din skønne kommentar på min helt nye blog. Jeg har fulgt dit råd - så måske du har lyst til at være min ven nr. 1?
    Klem Camilla

    SvarSlet
  59. Jeg smider straks 3 lodder i puljen lækker lækker Give Away :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  60. Jeg vil rigtig gerne deltage.
    3 lodder fra mig på nr.3
    Mvh. Mette

    SvarSlet
  61. JAAH UGLER, En Ugle er lige flyttet ud, så der er plads til nye :) skønne ugler du har fundet frem :)
    jeg er selvfølgelig med på alle 3 lodder.

    Kh Sara

    SvarSlet
  62. Hei
    SÅ herlige ugler.
    Blir gjerne med i kampen om en av disse.
    Tar da et lodd (lykkeloddet)
    Ha en fin dag.

    SvarSlet
  63. Hei!
    Først vil jeg ønske god bedring til din far, og jeg synes det var fint at du deler følelsene dine på bloggen.

    Jeg vil gjerne være med i trekningen din, og tar gledelig 3 optimistiske lodd. Skulle jeg være heldig å vinne, ønsker jeg meg premie 1, 2 eller 3 - det var umulig å velge en foran de andre ;) Du er flink!

    Ønsker deg og dine en fin sensommer.

    Mari Ann

    SvarSlet
  64. Jeg smider tre lodder i krukken. Dine ugler er skønne, særligt de små brocher. Jeg krydser fingre og håber jeg finder gave 3.

    SvarSlet
  65. Uhhh... uhhhh... Deltager gerne med 2 lodder. Uhhhh...

    SvarSlet
  66. hvor er de fine.
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, og jeg vil gerne vinde nr. 1-
    kh Tine

    SvarSlet
  67. Jeg er med, med 1 lod... Elsker den gule ugle fra House Doctor.. :) Så er ønsker mig at være heldig at vinde premie nr 2..

    Jeg deltager med et lod.

    Kristina H.L :)

    Kris-au@hotmail.com

    SvarSlet
  68. Neeej for skal jeg da helt sikkert være med her... Jeg har jagtet den keramikugle (præmie nr. 2) over hele Århus - den er pist væk og forsvundet :( Derfor deltager jeg helt sikkert med 3 lodder, og krydser så inderligt fingre for at uglerne lander her hos mig... Ja, præmie nr. 2 - KOM HJEM TIL MIG!!! :)

    Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlet
  69. Sikke skønne præmier, så fint alt sammen! :-) Jeg vil gerne deltage med 1 lod, og skulle jeg blive en af de heldige, vil jeg gerne vinde nr. 3...

    SvarSlet
  70. De er godt nok fine alle sammen. du må gerne ligge et lod i for mig. Er helt tosset med gave nr 3.

    SvarSlet
  71. uhh en fin give away, prøver med 2 lodder ;)

    SvarSlet
  72. Nej hvor er præmie nummer tre fin.
    Jeg håber håber håber at jeg vinder den.
    3 lodder til mig tak.
    Mette

    SvarSlet
  73. Jeg er med på 3 lodder :) Håber at det kan give lidt held at udtrækningen er på vores bryllupsdag ;)

    SvarSlet
  74. Et lod til mig ;-)
    (jeg er mest forelsket i 2. + 3. præmierne)

    SvarSlet
  75. hh jeg elsker Ugler, så her skal jeg helt sikkert have 3 lodder :)

    SvarSlet
  76. Elsker ugler, så nupper gerne 2 lodder :)

    SvarSlet
  77. Hej,
    Tak for kigget...jeg føler mig heldig i anledning af min fødselsdag:) Ønsker præmie nr. 2.
    Deltager desværre kun med 1 lod!
    God dag....

    Hilsner fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  78. Tillykke med "fødselsdagen"
    Jeg vil mægtig gerne være med!

    Er med på 2 lodder!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  79. Mon jeg kan nå at være med, her på falderebet?
    I så fald smider jeg 3 lodder, drømmer om præmie nr. 2 og ønsker dig stort tillykke med blog-fødselsdagen!
    Kh Louise

    SvarSlet
  80. Jeg prøver også om jeg når at være heldig - jeg deltager med 2 lodder!

    Er helt forelsket i alle 3 præmier, så kan slet ikke vælge :)

    SvarSlet
  81. Ihh altså hvor er det bare en masse skønne ugler :)
    tror faktisk jeg er mst til nummer 1 - synes det billede er så fint :)

    jeg deltager straks med 3 lodder.

    KH Vibeke

    SvarSlet
  82. Herlig blogg!Elsker dine ugler, og vil gjerne bli med på give-away!!Masse inspirasjon å finne her hos deg, blir spennende å følge bloggen din videre.Gratulerer med 2-årsdag:)

    SvarSlet
  83. Har du en opskrift på uglen, har en aldeles ugleforelsket søn som nok vil give en halv arm for at jeg laver sådan en til ham....

    SvarSlet
  84. zorgverzekering online plus zorgverzekering orah verzekering zorgverzekeraars nl
    Also see my page > studenten zorgverzekering vergelijken

    SvarSlet