lørdag den 24. juli 2010

FRYD

Se her, et stilleben jeg lige fik lavet. Hæklede den lille pige færdig i går (sent). Jeg blev simpelthen så inspireret af det nye e-magasin by Fryd. Kig ind og se på alle de lækkerier!

Et screenshot fra by Fryd - min inspiration. Håber ikke jeg har hugget en Etsy-hæklers idé med den lille pige med kyssemund, men by Fryd havde ikke lavet nogen henvisning til, hvor hun havde den fra. Ellers ville jeg have lavet et link. 

Har du set by Fryd? Var det noget for dig?

My inspiration came from the new e-magazine by Fryd. Check it out. It's very nice and has wonderful pictures.

4 kommentarer:

  1. Tusen takk :)
    Kysse-piken er laget av meg på fri fantasi, så det skulle nok gå bra ;)

    SvarSlet
  2. Jeps- og det er bare så skønt :-)

    SvarSlet
  3. Jeanette: Selv tak. Dit magasin er til stor inspiration. Glæder mig allerede til næste nummer:)

    Losarinas mor: Så enig!

    SvarSlet
  4. Jeg synes ikke det gør noget at man hugger idéer. det er jo sådan man videre udvikler fantastiske ting, og gør det endnu mere fantastiske...ik? Så længe man ikke køber en opskrift, laver noget, og kalder det "sin egen". Jeg nu din er rigtig fin, og øjnvipperne som er en snært anderledes gør det meget mere tøset :)
    kh sarah

    SvarSlet