mandag den 7. juni 2010

Jeg ønsker mig...

Jeg har fødselsdag d. 7/7 og holder en lille fest her i juni. Flere har spurgt mig, hvad jeg ønsker mig, så nu har jeg tegnet mine ønsker... KLIK PÅ BILLEDERNE, så de bliver større!

  • En lille lilla skål i keramik fra Stilleben

  • Hjemmelavede ting, f.eks. en poncho strikket i perlestrik (fra denne bog)
  • Eller måske et penalhus syet i noget fint stof
  • Jeg bliver glad for alt hjemmelavet:)
  • Hvide porcelænsørenringe fra Badelma-Badutski
  • Hvide ørenringe med blå eller sorte stjerner fra Shcherning
  • Bodylotion, shampoo eller andet godt

  • Glimmerstrømper fra Nørgaard (fås faktisk her i provinsen)
Og så ønsker jeg mig sikkert flere ting, som jeg ikke lige kunne komme i tanker om nu...

En lille bonusoplysning: Jeg er på 229 faste læsere nu; når jeg runder de 230 faste læsere, trækker jeg lod om denne clutch
Klik her og skriv en kommentar - så er du med i min giveaway:)

My birthday wishes - drawn by me
My giveaway is still open here.

10 kommentarer:

  1. Herlig med tegnet ønskeliste! En god idé :-)
    Og gratulerer med mange faste følgere! Du har en flott blogg med inspirerende idéer!
    Klem fra Liv

    SvarSlet
  2. Jeg har selv bogen, på Nåle og Pinde og har lavet en hæklet udgave af ponchoen, den er blevet meget god.
    Har lavet den i tykt hvidt uldgarn og lavet en brun blomst i samme type garn og sat på.. Nu skal det blot blive koldere så den kan komme i brug, selvom jeg nyder det sommer vi har..

    SvarSlet
  3. Hej Puk.

    Jeg har lige en tilføjelse til din hæklebog, noget jeg gerne vil se hæklet er sådan en "flip-flopper" som man ellers folder i papir
    sådan en her:
    http://www.legekufferten.dk/images/flipflap.jpg

    tror du ikke det kan lade sig gøre? det ville være for svedigt hvis det kunne,

    SvarSlet
  4. Sikke en herlig ønskeseddel !!!
    Du er så kreativ at det sprøjter ud af dine ører :-)

    SvarSlet
  5. Så artig å tegne ønskelista! Umulig at det blir noe forvirring om hva du egentlig ønsker deg da :)

    Får se når jeg får satt meg ned å laget penal, kanskje det blir en forsinket bursdagspresang til deg fra Norge ;)

    SvarSlet
  6. Snuskebassa: Tak for dine søde ord:)

    Helle: Hvor mange nøgler garn brugte du og hvilken slags til ponchoen. Hvor kan man se et billede af den:)?

    Sisse-Sofie: En hæklet flip-flopper lyder vildt - måske kan det lade sig gøre...? En sjov idé i hvert fald:)

    Losarinas mor: Hvor er du bare SØD!

    Gunn: Jeg glæder mig bare så meget til at se dine penalhuse, for du bruger altid de skønneste stoffer! Jeg har lige fundet noget gammelt 70'er frotté. Det skal du se. Kan være jeg kan vise det på bloggen snart.

    SvarSlet
  7. Puk: Der er som sådan ikke et billede af den på nettet, jeg har dog ændret sammensyningen lidt for synes det sad bedre på mig så. Har lavet den med et lille overlap fortil på brystet, lidt som når man sidder med et sjal. Giver det mening?
    Jeg lavede den af noget garn fra Ingelise som hedder "Geyser", som er 45% akryl, 30% mohair og 25% uld.. Brugte vist seks nøgler til den, idet jeg gerne ville have den tæt og tyk fordi jeg er en frosen pind:-) Det var noget garn jeg fik fra min mor, som skulle have strikket noget af det men hun kan ikke strikke længere så kan ikke præcis huske hvor meget der var. Jeg hæklede bare til der nærmest ikke var mere garn, og brugte kun billedet fra bogen som grundide. Planen er jeg skal bruge den på universitet til forelæsninger, da der altid er frygtelig koldt på universitet og ellers over en tyndere jakke..

    SvarSlet
  8. super fine tegninger - vi er meget beæret over at være på din ønskeliste. Stort tillykke med fødselsdagen fra os

    SvarSlet
  9. God ide med en tegnet ønskeliste!
    Tror faktisk jeg kunne kopiere det meste til en ønskeliste til mig selv - der er bare LAAAANG tid til jeg har fødselsdag!

    SvarSlet
  10. Helle: Tusind tak for din fyldestgørende forklaring. Jeg håber selvfølgelig på, at en venlig sjæl strikker den til mig, men ellers må jeg selv i gang med hæklenålen:)

    Meyer-Lavigne: Tusind tak for den søde fødselsdagshilsen!

    Frøken Nobel: Man må heldigvis give gaver til sig selv året rundt;-)

    SvarSlet