tirsdag den 18. maj 2010

Du er en vinder!

Jeg har jo rundet de 210 faste læsere, så jeg måtte igen have random.org til at hjælpe mig med at finde en vinder af den lille larve, der bor i en svamp.
Det blev kommentar nr. 33, som er skrevet af Søhesten, der blev udtrukket - så TILLYKKE til Søhesten - du er nu den heldige ejer af svampen. Skriv din adresse til mig på mail, så sender jeg gaven til dig.

Jeg proklamerede tidligere, at jeg i løbet af de næste par uger, ville bortlodde nogle gaver til jer hver gang jeg fik 10 nye faste læsere. Jeg må indrømme, at det går lidt hurtigere, end jeg lige havde regnet med, men det er jo bare skønt. 

Da jeg skal til Berlin på fredag og er "off the blog" i fire dage (!), tillader jeg mig at sige, at den næste gave først udloddes ved 230 faste læsere.
Hvis du kan leve med det, er alt du skal gøre for at være med at skrive en kommentar til dette indlæg. Og hvad kan du vinde???

Denne lille clutch, som jeg har syet efter anvisning i denne skønne bog. Du kan bruge den til hæklenåle, make up eller som en lille festtaske, hvis du er typen, der kan nøjes med mobil, nøgler og læbestift i tasken.

Måske har du lyst til at være med igen? Så skriv!

You have the chance to win this small clutch made by me. All you have to do is leave a comment. I will draw a winner when I reach 230 lovely followers (or when I get back from Berlin). Good luck:)

38 kommentarer:

  1. Skøn præmie - melder mig straks i konkurrencen.

    God tur til Berlin...:-))

    SvarSlet
  2. NØj hvor er den fin. Den er jeg straks med på :-) Og så il jeg bare ønske dig en FANTASTISK tur til Berlin. DEt er den mest inspirerende by...det er bare sådan en WOUW fornemmelse at gå rundt dernede.
    Bare det var mig :-)
    Frk. Hverdag

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin! Melder mig straks..

    SvarSlet
  4. Rigtig god tur til Berlin, fantastisk by...
    Ses på bloggen og snart i Vanløse,Stine:)

    SvarSlet
  5. Tillykke til Søhesten, som er en heldig kartoffel. ;o) Jeg melder mig igen ind i legen og håber på lidt bedre held denne gang.

    SvarSlet
  6. den var fin...jeg vil gerne lege med ;)

    SvarSlet
  7. Hvor er den fin. Den vil lige passe til mine hæklenåle som kommer med ud i forårssolen.
    God tur til Berlin,
    Gitte

    SvarSlet
  8. Wauuu, hvor er den fin. Jeg må bare være med. God tur. :)

    SvarSlet
  9. Selvfølgelig vil jeg gerne være med.
    Jeg skal også til Berlin i weekenden. Måske vi ses på et loppemarked et sted i byen.
    God tur.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  10. Ej så fin den er! Den passer jo lige til min make up ;-)

    God tur til Berlin!

    /Lotte

    SvarSlet
  11. Berlin !
    Jeg må altså snart prøve at besøge den by, som så mange mennesker har tabt sit hjerte til.
    Og sikke du tiltrækker nye læsere :-)
    Men det er altså en dejlig blog :-)
    Og jeg vil da meget gerne være med.

    SvarSlet
  12. Dejlig sag...jeg melder mig også til konkurencen!God tur til Berlin!

    SvarSlet
  13. Jeg vil også meget gerne være med!

    SvarSlet
  14. Hej
    Jeg vil også gerne være med denne gang - god tur til Berlin...

    SvarSlet
  15. Jeg må prøve meg, for den pungen var så fin :) Deilige farger og tekstiler sammen. - Og god tur!

    SvarSlet
  16. Jeg vil meget gerne være med, har lige fundet din blog via Stine Hoelgaard og blev helt glad - jeg er vild med dine hæklerier - og fantastisk at du "giver det videre" som street art :-)

    SvarSlet
  17. Skøøøøn præmie. Jeg er SÅ klar til at deltage :)
    Mega-god tur til fantastiske Berlin...

    SvarSlet
  18. Hvor er den skøn. Melder mig straks og håber jeg blir den heldige vinder!!

    SvarSlet
  19. ja tak..den er unik..god tur.

    SvarSlet
  20. Den er super fin! Håber jeg vinder, ellers må jeg jo selv til at kreere :)
    Rigtig fin blog også!

    SvarSlet
  21. Iiih hvor er den fin! Jeg må prøve. Tag mig, tag mig, tag mig, tag mig!!

    SvarSlet
  22. Hej Puk,

    Jeg har fulgt dig og dine skønne sager et stykke tid nu og vil helt klart gerne være med.

    SvarSlet
  23. Smuk taske, den vil jeg rigtig gerne være med på.

    SvarSlet
  24. Jeg hopper også med på vognen som din nr 222 læser:-)

    SvarSlet
  25. Jeg vil rigtig gerne være med!

    SvarSlet
  26. uhm, jeg vil gerne være med

    Tove Vejlstrup

    SvarSlet
  27. Sikke en skøn blog du har. Jeg har meldt mig som fast læser (give-away eller ej!) og krydser mine fingre...

    SvarSlet
  28. Helle Nørremark4. juni 2010 kl. 08.50

    Hvor er den flot, nu vil jeg også være med..
    Jeg har luret med via min iPhone nogen tid, så er hemmelig fast læser:-)
    Jeg hækler selv, især til kedelige forelæsninger på universitet og i sofaen om aften..

    SvarSlet
  29. Den er vel nok flot.
    Den bliver jeg bare nød til at smide billet ind på.

    SvarSlet
  30. hvor er den fin, kan lige være i min taske :)

    Kh sara

    SvarSlet
  31. Den vil jeg super gerne vinde..
    Rigtig god tur til berlin.. :-)

    SvarSlet
  32. Ej hvor er den bare sød!!
    Den er jeg sikker på ville passe fint til mig ;) he he

    SvarSlet
  33. Hov, jeg var da ellers sikker på at jeg havde meldt mig til.. Godt jeg tjekkede, NU er jeg nemlig med, hurraaaa :)

    SvarSlet
  34. SÅ rundede du vidst de 230 :o)
    Hvor er det en fin pung!

    SvarSlet
  35. Jeg melder mig også til "konkurrencen" og er spændt på at se, hvilken form for "ballade" du finder på i Berlin denne gang :O)

    Kh Rikke

    SvarSlet
  36. Jeg vil være med i trekkningen:o)

    SvarSlet