lørdag den 2. januar 2010

Gaver...

Først et billede af mig med min nytårshat/hårbøjle. Vejledning i at lave den findes i det forrige indlæg. Håber I kom godt ind i det nye år:)

Og en tidligere udgave af mig - måske 8 år gammel. Jeg fik billedet som en del af min julegave fra min mor. Billedet har stået på min mormors skænk i mange år.
Viser jer det, fordi der ligesom var et pink/rødt/rosa tema i mine julegaver i år, se bare...

Fik en pink taske i nylon - skøn!

Af min far fik jeg den lyserøde Fjällräv, som jeg havde ønsket mig. Måske skal den customizes lidt med nogle hæklerier?

Pink parfume. En dejlig gammel kending

En fin fin porcelænsbroche i grøn og rosa

Og så disse skønne ørenringe, som jeg fik af min mand. Pudsigt med alt det røde, men jeg kan godt lide farver, så det er dejligt. Fik du også gode gaver, mon?

5 kommentarer:

  1. For noen flotte gaver du har fått! Mest fornøyd var jeg selv med et pledd bestemoren til kjæresten hadde strikket til meg, med grå og rosa striper..elsker rosa! :D Fjellräven sekken din, er den voksen størrelse? Har sett etter en i litt freshere farge, men her virker det som butikkene bare har de i barnestørrelse i alle fall.. Digget også bølgene i håret ditt, kjempefint! :)

    Riktig godt nyttår!

    Nyttårsklem fra Trondheim

    SvarSlet
  2. blir så glad og inspirert av de fargerike tingene du laver :)

    herlige gaver du har fått, øredobbene fra din mann var nyyyyydelige! av min mann fikk jeg en termokopp og asjett fra roayl copenhagen sin mussel mega i blått...synes den serien er så FIN :)

    ønsker deg en flott start på det nye året,

    vibeke

    SvarSlet
  3. Hej Puk

    Sikke fine gaver, du fik i hus, og sjovt med det rosa/røde tema :-)

    Jeg fik kun to julegaver i år, for vi har de seneste par droppet gaverne til de voksne fra alle undtagen ungerne...

    Jeg fik en lækker termokop i mega mussel, og den hvide macbook (så det var til gengæld en kæmpe gave!), og så fik manden og jeg et rigtig maleri i ramme, som Maya Emilie på 2,5 år har lavet i dagpelejen :-)

    I øvrigt er det altså lidt for kedeligt at vi voksne ikke giver hinanden gaver, så tror vi skal have det genindført i alt fald med min søster, svoger og mor til næste år...

    Ha en dejlig dag
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  4. Losarinas mor: YES!

    Gunn: Det lyder som en dejlig gave, du har fået:) Måske vi får den at se på din blog? Fjällräven er voksen-størrelsen. De er et stort hit i DK nu og kan fås i mange farver. Kom herned og køb én. Du kan bo hos mig:)
    Sjovt med bølgerne i mit hår. Fandt ud af i sommer, at jeg pludselig havde fået krøller!
    Også et godt nytår til dig.

    Vibeke: Jeg er glad for at kunne inspirere! Det var en dejlig gave du fik også. Og tak i lige måde til at få en flot start på 2010:-)

    En fugl i hånden: Helle, det var to gode gaver, men forstår godt at du gerne vil genindføre, at de voksne giver gaver. Jeg elsker sådan at give gaver. Kommer bare altid for sent i gang...
    OG en dejlig dag til dig!

    SvarSlet