mandag den 27. juli 2015

At overskride sine egne grænser

I de her dage overskrider jeg nogle af mine egne grænser. Gør ting som jeg ikke troede jeg turde. Bevæger mig ud på usikker grund. Og det føles godt.
Jeg afprøver idéer og sender dem ud i verden og glæder mig til at få svar.
Og når man så har været uden for sin comfort zone, så kan det være godt at trække sig tilbage med noget trygt og kendt bagefter - og for mig er det noget med garn.

(Mønsteret her er der en fin DIY til på Karen Klarbæks blog, hvis du selv vil prøve).

I'm trying out new ideas and working outside my comfort zone these days. Crossing some of my personal boundaries - and it feels good. And afterwards it's great to retreat with a bit of crochet. It's safe and something I know how to do.

5 kommentarer:

  1. Det lyder da spændende....mon du fortæller mere senere..

    SvarSlet
  2. Uh, lyder spændende. Hvor intet vover, intet vinder.

    - Anne

    SvarSlet
  3. That's a very beautiful pattern. Wow.
    Happy days
    Elisabeth

    SvarSlet
  4. Det lyder spændende med dine nye ideer og overskredet grænser - glæder mig til at høre/læse mere :-)

    SvarSlet