søndag den 28. september 2014

Workshop i Odense: Stempler og brevpapir


Jeg afholder en kreativ workshop i Odense søndag d. 9. november kl. 10-13. På denne workshop er der mulighed for at lære at skære stempler i viskelæder. Jeg medbringer knive og viskelædre, stempelpuder og papir. Skulle du selv have materialer, der kan bruges til formålet, er du mere end velkommen til at tage dem med.

På workshoppen kommer jeg også med masser af inspiration til, hvordan du kan lave dit eget brevpapir med stempler, masking tape, klistermærker og tuscher. Medbring gerne masking tape, papir eller andre sjove ting, der kan bruges til formålet.

Jeg medbringer også krea-bøger fra Japan, hvor jeg får en stor del af min egen inspiration fra. Har du lyst til at komme med, koster det bare 300 kr. inkl. materialer. Skriv en mail til mig, så sender jeg flere oplysninger. Og så bliver jeg så glad, når dygtige folk som f.eks. Laura fra The Sweet Spot anbefaler mine workshops.

I'm hosting a workshop in Odense on Sunday November 9th. I will be teaching you how to make your own stamps and letter writing paper. Write me an email for more info.



5 kommentarer:

  1. Nøj hvor vil jeg gerne med. Har dog termin med lillebror om 2 dage så skal lige se hvordan det går med ham inden jeg melder på en masse. Hvor i Odense sker det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver spændende med lillebrors ankomst. Det ligger i Odense C. Præcis adresse oplyses ved tilmelding.

      Slet
  2. Til alle jer som skal deltage - GLÆD JER :-)

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Du skriver bare en mail til mig :)
      pukhyllested@gmail.com

      Slet