fredag den 18. juli 2014

Min seneste hækleworkshop






Selvom det efterhånden er noget tid siden jeg afholdt Zpagetti-hækleworkshop i Holstebro, synes jeg ikke I skal snydes for billederne. Der var så meget lækkert garn i smukke farver, som det ses herover, og vi havde rigtig gode rammer for workshoppen i Holstebro Golfklubs lyse lokaler.

Workshoppen var arrangeret af garnliv.dk og jeg, og det var så fint at mødes med nogle mennesker helt ovre vest fra, som deler ens passion for hækling og som kender min blog og har fulgt med rigtig længe.

Even though it has been a while since my Zpagetti crochet workshop in Holstebro, I thought I would show you the pictures. We had lots of great yarn in beautiful colours, as you can see above, and the surroundings in Holstebro Golf Club was really nice.

The workshop was hosted by garnliv.dk and I, and it was such a pleasure to meet up with some lovely people who share your passion for crochet and have known your blog for a long time.

2 kommentarer:

  1. Sikker nogle flotte ting! Jeg er især lun på den lygte/stage i det grå-grønne garn. Virkelig flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg tror, jeg har opskriften på lygten et sted. Man får den gratis med, når man bestiller zpagetti-garn hos Garnliv :)

      Slet